4000 innlegg!

Ganske ny på forum, så kanskje et par dumme spørsmål. Men hva menes med skjult? Og hva går leken ut på? :angelic:
Når vi når 5k poster får vi skjult forum, dvs et forum som bare de som er medlem i kan se. For å få tilgang til skjult forum må du vel ha 50 innlegg i det åpne forumet.
Lekene finner du hvis du trykker på "våre leker" øverst i forumet her. Er for å hjelpe oss å nå 50 innlegg og 5k innlegg:)

Håper det var forståelig?

Når vi når 5k poster får vi skjult forum, dvs et forum som bare de som er medlem i kan se. For å få tilgang til skjult forum må du vel ha 50 innlegg i det åpne forumet.
Lekene finner du hvis du trykker på "våre leker" øverst i forumet her. Er for å hjelpe oss å nå 50 innlegg og 5k innlegg:)

Håper det var forståelig?
Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem? Eller er jeg det når jeg har skrevet innlegg her alt? :)

Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem? Eller er jeg det når jeg har skrevet innlegg her alt? :)
Som nevnt må vi nå 5k innlegg i det åpne forumet først for å få skjult forum. Også må de som har 50 innlegg på det åpne forumet (med nick som du har) sende pm til tilgangsansvarlig (?).

Her finner du dine innlegg:

Husk å huke bort hele forumet og huk av kun november2023:)
Du må også skrive inn nicket ditt under skrevet av.

Driver å teller i telleleken som en gal i dag :hilarious: Vi tar 5000 iløpet av dagen :woot:
Ja i dag er dagen vi bikker 5k!:woot: Men tror ikke moderatorene jobber i helgene, så tror ikke vi får sjult før tidligst mandag..

De jobber vel på fredager? :p

Back
Topp