Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske ny på forum, så kanskje et par dumme spørsmål. Men hva menes med skjult? Og hva går leken ut på?Ja til avstemning
Men først og fremst må alle delte i lekene slik at vi når 5k asap![]()

Når vi når 5k poster får vi skjult forum, dvs et forum som bare de som er medlem i kan se. For å få tilgang til skjult forum må du vel ha 50 innlegg i det åpne forumet.Ganske ny på forum, så kanskje et par dumme spørsmål. Men hva menes med skjult? Og hva går leken ut på?![]()
Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem? Eller er jeg det når jeg har skrevet innlegg her alt?Når vi når 5k poster får vi skjult forum, dvs et forum som bare de som er medlem i kan se. For å få tilgang til skjult forum må du vel ha 50 innlegg i det åpne forumet.
Lekene finner du hvis du trykker på "våre leker" øverst i forumet her. Er for å hjelpe oss å nå 50 innlegg og 5k innlegg
Håper det var forståelig?
Som nevnt må vi nå 5k innlegg i det åpne forumet først for å få skjult forum. Også må de som har 50 innlegg på det åpne forumet (med nick som du har) sende pm til tilgangsansvarlig (?).Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem? Eller er jeg det når jeg har skrevet innlegg her alt?![]()
Novemberlykke23 var fintNå går det kjapt mot skjult! Flere enn meg som funderer på navn til banneret/skjult? Synes det er så vanskelig med november! Hva med:
Novembernurkene23
Novemberlykke23
Novembergull23
Novemberninjaer23

Skjønner! Takk for svarSom nevnt må vi nå 5k innlegg i det åpne forumet først for å få skjult forum. Også må de som har 50 innlegg på det åpne forumet (med nick som du har) sende pm til tilgangsansvarlig (?).
Glad noen sa ifra om dette, jeg visste heller ikke det!Som nevnt må vi nå 5k innlegg i det åpne forumet først for å få skjult forum. Også må de som har 50 innlegg på det åpne forumet (med nick som du har) sende pm til tilgangsansvarlig (?).
Hvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Er det tallet som står når jeg trykker på profilen min det går ut fra eller noe annet?Låner denne fra oktobergruppa, info om skjult gruppe: https://forum.babyverden.no/threads/informasjon-om-skjult-gruppe-for-oktober-2023.2038230/
Svarte deg over her jegHvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Er det tallet som står når jeg trykker på profilen min det går ut fra eller noe annet?![]()

Driver å teller i telleleken som en gal i dag4,8K! Bare 200 igjen![]()
Vi tar 5000 iløpet av dagen 
Ja i dag er dagen vi bikker 5k!Driver å teller i telleleken som en gal i dagVi tar 5000 iløpet av dagen
![]()
Men tror ikke moderatorene jobber i helgene, så tror ikke vi får sjult før tidligst mandag..Ja det vil jeg tro, men hvis de jobber vanlige arbeidstider rekker vi det nok ikke.. Vi må få ordnet navn og tilgangsansvarlig før de kan opprette skjult for ossDe jobber vel på fredager?![]()