4000 innlegg!

Ganske ny på forum, så kanskje et par dumme spørsmål. Men hva menes med skjult? Og hva går leken ut på? :angelic:
Når vi når 5k poster får vi skjult forum, dvs et forum som bare de som er medlem i kan se. For å få tilgang til skjult forum må du vel ha 50 innlegg i det åpne forumet.
Lekene finner du hvis du trykker på "våre leker" øverst i forumet her. Er for å hjelpe oss å nå 50 innlegg og 5k innlegg:)

Håper det var forståelig?

Når vi når 5k poster får vi skjult forum, dvs et forum som bare de som er medlem i kan se. For å få tilgang til skjult forum må du vel ha 50 innlegg i det åpne forumet.
Lekene finner du hvis du trykker på "våre leker" øverst i forumet her. Er for å hjelpe oss å nå 50 innlegg og 5k innlegg:)

Håper det var forståelig?
Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem? Eller er jeg det når jeg har skrevet innlegg her alt? :)

Takk for svar! Hvordan blir jeg medlem? Eller er jeg det når jeg har skrevet innlegg her alt? :)
Som nevnt må vi nå 5k innlegg i det åpne forumet først for å få skjult forum. Også må de som har 50 innlegg på det åpne forumet (med nick som du har) sende pm til tilgangsansvarlig (?).

Som nevnt må vi nå 5k innlegg i det åpne forumet først for å få skjult forum. Også må de som har 50 innlegg på det åpne forumet (med nick som du har) sende pm til tilgangsansvarlig (?).
Glad noen sa ifra om dette, jeg visste heller ikke det!

Her finner du dine innlegg:

Husk å huke bort hele forumet og huk av kun november2023:)
Du må også skrive inn nicket ditt under skrevet av.

Driver å teller i telleleken som en gal i dag :hilarious: Vi tar 5000 iløpet av dagen :woot:
Ja i dag er dagen vi bikker 5k!:woot: Men tror ikke moderatorene jobber i helgene, så tror ikke vi får sjult før tidligst mandag..

De jobber vel på fredager? :p

Back
Topp