40 uker :o

Så spennende å se om babyen venter til 2016 da... Hva føler du selv?

Akkurat nå så kjennes det ut som hun har grodd fast inni der :p Hehe
Neida , jeg vet egentlig ikke, jeg håper på en måte at hun holder seg inn, samtidig som jeg lengter veldig etter å se henne så jeg bryr meg ikke lenger om det :)
Åsså har jeg jobbet så hardt for å fokusere på overtidsdatoen isteden for termindatoen sånn at jeg ikke skal bli lei og utålmodig om hun ikke skulle komme før terminen :p

Men ja, fryktelig spennende dette !! 3 dager liksom !! Hjelpes. Det er da ikke lenge siden jeg testa positivt , å var vantro fordi det bare var pp2 og jeg hadde jo mensen.
Nå er hun her iløpet av 2 uker ❤️❤️❤️

Akkurat nå så kjennes det ut som hun har grodd fast inni der :p Hehe
Neida , jeg vet egentlig ikke, jeg håper på en måte at hun holder seg inn, samtidig som jeg lengter veldig etter å se henne så jeg bryr meg ikke lenger om det :)
Åsså har jeg jobbet så hardt for å fokusere på overtidsdatoen isteden for termindatoen sånn at jeg ikke skal bli lei og utålmodig om hun ikke skulle komme før terminen :p

Men ja, fryktelig spennende dette !! 3 dager liksom !! Hjelpes. Det er da ikke lenge siden jeg testa positivt , å var vantro fordi det bare var pp2 og jeg hadde jo mensen.
Nå er hun her iløpet av 2 uker ❤️❤️❤️
Ja 3 dager er ikke lenge, men forstår godt at du klar for å se henne. 9 mnd kan jammen gå fort... Ja tenk, om maks 2 uker er hun født.
Jeg har termin 16 januar, så det kan gå opp til 4 uker før jeg har født.......

Enig i at det er kjekt å bikke 2016, men at det egentlig ikke spiller noen rolle. Du får ha masse lykke til - uansett når det måtte skje.
Kanskje blir det årets nyttårsbarn? ;)

Spennende :-D syns det er evig lenge til min termin men det er jo bare 23 dager :) tenk nå er babyen din snart her!!

Ja det høres jo ganske heftig ut, men nå er det hverfall ikke lenge igjen! :D

Hoho, du er jo snart i mål, jo! :D Jeg har jo fremdeles 19 dager til termin, men har null tro på at jeg går så lenge:-P Så nå bare kniper jeg for å prøve å bikke over i 2016, + at det hadde vært en fordel om han kommer da bonusene er tilbake hos mora si på søndag:-P

Endelig snart I mål! Enig I at disse månedene har gått fort, men samtidig føler jeg at januar16 -gruppen har eksistert leenge :D

deilig du nærmer seg målet kjapt;)

Går veldig fort ja :o
40+1 nå, å jordmortime idag . Som vanlig spent på resultate der da :)

40 ukeridag, jeg og.. Sykt rart.. Har ikke jmtime før 4.1, som er etter termin.. Satser på at snuppa kommer før den tid:)

Gikk supert på kontroll da, alle mål og prøver er like stabil som de har vært hele veien :) ringte å bestilte overtid sånn for sikkerhetsskyld, så fikk time 7.1 hvis hun ikke er født enda da:)

Back
Topp