Jeg syns det er så rart, men jeg er jommen 40+0 idag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende å se om babyen venter til 2016 da... Hva føler du selv?Jeg syns det er så rart, men jeg er jommen 40+0 idag![]()
Så spennende å se om babyen venter til 2016 da... Hva føler du selv?
Ja 3 dager er ikke lenge, men forstår godt at du klar for å se henne. 9 mnd kan jammen gå fort... Ja tenk, om maks 2 uker er hun født.Akkurat nå så kjennes det ut som hun har grodd fast inni derHehe
Neida , jeg vet egentlig ikke, jeg håper på en måte at hun holder seg inn, samtidig som jeg lengter veldig etter å se henne så jeg bryr meg ikke lenger om det
Åsså har jeg jobbet så hardt for å fokusere på overtidsdatoen isteden for termindatoen sånn at jeg ikke skal bli lei og utålmodig om hun ikke skulle komme før terminen
Men ja, fryktelig spennende dette !! 3 dager liksom !! Hjelpes. Det er da ikke lenge siden jeg testa positivt , å var vantro fordi det bare var pp2 og jeg hadde jo mensen.
Nå er hun her iløpet av 2 uker![]()
Går veldig fort ja![]()
40+1 nå, å jordmortime idag . Som vanlig spent på resultate der da![]()
Lykke til da40 ukeridag, jeg og.. Sykt rart.. Har ikke jmtime før 4.1, som er etter termin.. Satser på at snuppa kommer før den tid![]()