Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke tenkt på tida etter uke 12Så herlig!
Jeg har ikke kommet til uke 14 en gang, jeg... Og UL har jeg ikke før i slutten av januar :/ Men jeg velger å ta deres ord for at tida går fortOg nå er det jo snart jul, så da løper sikkert tida fra meg fortere enn jeg skulle ønske
![]()
Jeg har ikke tenkt på tida etter uke 12
Når du sier det, gjorde ikke jeg heller det før jeg ble oppmerksom på at det (logisk nok) er noen uker mellom oss her på forumet
Det er faktisk litt flaut når familiemedlemmer ringer og alle spør "hvor langt på vei er du nå da?", og så husker jeg ikke selv, og må sjekke hver gang![]()
Begynner å miste litt oversikt selv jeg. Tror jeg er 14+et eller annet, snart 15 uker på vei
![]()
Jeg sjekka appen nå nettopp - og det gjør jeg også hver gang noen spør
Og da innså jeg samtid at den kontrollen jeg hadde for et par uker siden, egentlig skjedde for FEM uker siden!
Det er først nå det går opp for meg hvorfor alle sammen sier jeg skal nyte graviditeten - det går jo så fort!![]()
Hehe, så vittig - det samme skjedde for meg her om dagenDet går veldig fort!
![]()
Huff ja, det går fort ja! Har ikke bestilt meg time hos jordmor enda![]()
Ikke jeg hellerHuff ja, det går fort ja! Har ikke bestilt meg time hos jordmor enda![]()