4.juledag (28.desember)

Hehe, det har aldri skjedd, så det tror jeg nok ikke. Det er vi som lager mat, rydder og vasker, mens hun som sitter hjemme uansett på trygd gjør ingenting. Hun har nettopp stått opp forresten:mad:
.

Ikke bra! Når noen lar andre sove hos dem og være der i noen dager, så bør man hvertfall hjelpe litt til som en slags takk!:oops:

Litt ekstra tid i foreldresengen ved sykdom bør ikke gjøre noen skade da :-)
Synd dere har blitt syke!
Vi er på vei til Oslo for lunch og julekaker med svigermor, mannen hennes og småbrødrene til mannen!
Lillebror var også litt urolig i natt. Men der var mye fart og inntrykk med besøk i går, tror det var grunnen.

Trøst og kos kommer i første rekke når man er syk, så får man heller sette foten ned i etterkant om det blir no tøys. Sengen min vil jeg gjerne ha barnefri sånn til vanlig nemlig ;):P Tåler ikke at mannen smyger seg inntil meg når jeg sover engang, så da har jeg i hvert fall ikke tenkt å ha en liten varmeovn som marker og styrer på hele natta og som jeg er livredd for å rulle over mens jeg sover. Det blir det ikke mye søvn av.. :P

Får håpe det bare var litt mange inntrykk å fordøye som gjorde Lillebror urolig. Det blir kanskje litt i overkant mye for noen og enhver disse dagene :P
Håper dere får en super dag i Tigerstaden! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trøst og kos kommer i første rekke når man er syk, så får man heller sette foten ned i etterkant om det blir no tøys. Sengen min vil jeg gjerne ha barnefri sånn til vanlig nemlig ;):P Tåler ikke at mannen smyger seg inntil meg når jeg sover engang, så da har jeg i hvert fall ikke tenkt å ha en liten varmeovn som marker og styrer på hele natta og som jeg er livredd for å rulle over mens jeg sover. Det blir det ikke mye søvn av.. :P

Får håpe det bare var litt mange inntrykk å fordøye som gjorde Lillebror urolig. Det blir kanskje litt i overkant mye for noen og enhver disse dagene :P
Håper dere får en super dag i Tigerstaden! :)

Takk for det :)
Ja inntrykk kan forårsake mye tror jeg.

Hun er visst på skikkelig juleferie hos dere :eek:
Så slitsomt for deg..
Syntes hun fint kunne hjelpe dere,så dere kunne sovet en morgen.

Hvis jeg er så heldig å bli bestemor en gang,så skal jeg hjelpe de masse så foreldrene kan sove litt,osv :-) trille en tur f.eks. har tenkt masse på det.
Hvor utrolig lite hjelp jeg har fått også.... blir helt sjokkert noen ganger...

Håper du får sove litt :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Enig med deg :) gleder meg litt til å få barnebarn :D:P hahah.. skal hjelpe masse! Jeg får god hjelp, men jeg må lissom stort sett spørre etter det:confused: og irriterer meg litt fpr det i blandt :P

Æhm..Det er spesielt.:confused: Ikke noe gøy å ha slike gjester.
Mine foreldre er ikke sånn (heller stikk motsatt) og siden jeg er så heldig/bortskjemt med at de elsker å ta seg av Jenny, skifte bleie, gi mat, bade, trille tur, ha henne på overnatting osv, så forstår jeg ikke helt at noen besteforeldre ikke er sånn. Mine svigerforeldre viser lite initiativ til samvær med Jenny, meeeeen de er ofte sammen med de andre barnebarna.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

SÅNN bestemor skal jeg bli :D (altså som dine foreldre) hehe til og med om barna mine ikke har barn, så kommer jeg til å ta initiativet til å be dem på middag, gjøre ditt og datt :)

God formiddag! :)
Har akkurat lagt Asle ned for en liten lur. Her er det ganske kreative tilstander for tiden. Vi var såvidt innom barnehagen for omvisning for ei drøy uke siden, og ble syke til jul alle tre.. :eek: Det ser heldigvis ut som Asle er den som har sluppet billigst unna :) Kjenner jeg burde lagt meg nedpå, for jeg er trøtt som en mongolsk steppeløk og har litt feber. Asle begynte å rolpe i 23-tiden i går kveld og holdt det gående til rundt 2 i natt. Men siden broren min har bursdag i dag må jeg få ordnet til gaven hans og et bursdagskort i stedet. Mannen hadde sånn feber i natt at han ikke fikk sove i det hele tatt, så han gikk og la seg da jeg sto opp i dag tidlig. Beste julen ever!! :(:eek::P

Ungene legger seg raskt til nye vaner om man lar dem, så skjønner godt at du vil plukke dem av Jenny mens dere har ferie. Det blir fort litt lite søvn på alle mann om man lar de små få ta styringen i den store sengen. Har fryktet litt for at Asle skal nekte å sove i sin seng etter å ha hatt han liggende sammen med meg litt innimellom nå som vi har vært syke, men det ser heldigvis ut til å ha gått bra *bank i bordet*

Skjønner veldig godt om du er litt anterert, Sukkersnusk. Hadde blitt rimelig forbanna om jeg var gravid småbarnsmamma med store plager og så hadde en husgjest som ikke gadd løfte en finger for å hjelpe :mad: Det må da gå ann å lette på rumpa littegranne for å avlaste litt. kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne ;):mad::P

På tide å lette på liket her i gården i alle fall. Håper dere får en fin dag alle mann!

Hehe jeg er ganske hissig i dag ja:D:oops:

Men ble helt klart muntrere av din henvisning til monogolsk steppeløk, den var kostbar:D:D:p

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Æhm..Det er spesielt.:confused: Ikke noe gøy å ha slike gjester.
Mine foreldre er ikke sånn (heller stikk motsatt) og siden jeg er så heldig/bortskjemt med at de elsker å ta seg av Jenny, skifte bleie, gi mat, bade, trille tur, ha henne på overnatting osv, så forstår jeg ikke helt at noen besteforeldre ikke er sånn. Mine svigerforeldre viser lite initiativ til samvær med Jenny, meeeeen de er ofte sammen med de andre barnebarna.:p

Man får bare heve seg over det, bare så vanskelig når man er sliten selv:)
Godt å høre at du har mye hjelp i foreldrene dine:)

Ikke bra! Når noen lar andre sove hos dem og være der i noen dager, så bør man hvertfall hjelpe litt til som en slags takk!:oops:
Enig:cool:

Hallo på dere! :)

Liana har lagt seg for en liten dubb :) snart må jeg og Emira ut å handle middag og bytte to barbier hun fikk til jul, som hun hadde fra før ;)

ellers skal jeg kansje bake noe idag, for tror vi får besøk av noen av samboers søsken imårra :) og han ene ønsket seg en kake :P men vet ikke hvem kake jeg skulle bakt!

Hallo :)
Vi har vært på formiddagsbesøk hos mamma idag, og dytta i oss litt julekaker :rolleyes: Hermine ligger på lading og jeg har akkurat pakket både hennes og mine klær til reisen i morgen. Nå gjelder det bare å pakke flasker, mme, melkefri mat o.l. og få pakka det hele ut i bilen i ettermiddag. Både jeg og mannen skal ut på hver våre vennemiddager i kveld, så svigersøs kommer og passer Hermine.

Vi skulle jo egentlig ta Hurtigruten nå i natt, men båten er innstilt pga tekniske problemer så vi må kjøre de 70 milene til Lofoten i morgen:( ser ikke frem til det, men mannen har kjøpt ipadholder til nakkestøtta i bilen, så da har vi ei nødløsning om lillemor skulle slå seg vrang ;) :p

Æsj, så slitsomt med sånt besøk da Sukkersnusk :mad: Er jo nesten ikke noe vits med bestemorbesøk om hun ikke orker å tilbringe tid med barnebarnet og hjelpe noe til! Slik et vi veldig heldige med hjelpsomme besteforeldre på alle kanter, noe jeg setter veldig stor pris på.

God formiddag! :)
Har akkurat lagt Asle ned for en liten lur. Her er det ganske kreative tilstander for tiden. Vi var såvidt innom barnehagen for omvisning for ei drøy uke siden, og ble syke til jul alle tre.. :eek: Det ser heldigvis ut som Asle er den som har sluppet billigst unna :) Kjenner jeg burde lagt meg nedpå, for jeg er trøtt som en mongolsk steppeløk og har litt feber. Asle begynte å rolpe i 23-tiden i går kveld og holdt det gående til rundt 2 i natt. Men siden broren min har bursdag i dag må jeg få ordnet til gaven hans og et bursdagskort i stedet. Mannen hadde sånn feber i natt at han ikke fikk sove i det hele tatt, så han gikk og la seg da jeg sto opp i dag tidlig. Beste julen ever!! :(:eek::P

Ungene legger seg raskt til nye vaner om man lar dem, så skjønner godt at du vil plukke dem av Jenny mens dere har ferie. Det blir fort litt lite søvn på alle mann om man lar de små få ta styringen i den store sengen. Har fryktet litt for at Asle skal nekte å sove i sin seng etter å ha hatt han liggende sammen med meg litt innimellom nå som vi har vært syke, men det ser heldigvis ut til å ha gått bra *bank i bordet*

Skjønner veldig godt om du er litt anterert, Sukkersnusk. Hadde blitt rimelig forbanna om jeg var gravid småbarnsmamma med store plager og så hadde en husgjest som ikke gadd løfte en finger for å hjelpe :mad: Det må da gå ann å lette på rumpa littegranne for å avlaste litt. kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne ;):mad::P

På tide å lette på liket her i gården i alle fall. Håper dere får en fin dag alle mann!

Ja de derre mongolske steppeløkene er kjent for å være fryktelig trøtte av seg har jeg hørt!

God bedring!

Matpause i bilen
Vis vedlegget 44872
Vis vedlegget 44873
Vis vedlegget 44874
Har fått ny bleie etter å ha sovet litt. De to andre er inne på do.
Håper gutta holder seg våkne siste biten hjem nå, greit med kveld i rimelig tid :-p
Koste oss i Oslo selvom det ble litt kort.
Fine Eskil.:) Den karen der har glimt i øyet, det er helt sikkert!;)

Hvordan gikk det på restauranten da?

Fine Eskil.:) Den karen der har glimt i øyet, det er helt sikkert!;)

Hvordan gikk det på restauranten da?

Det gikk supert. Vi spiste fort og tok kaffen på onkelens hybel :)

Hehe jeg er ganske hissig i dag ja:D:oops:

Men ble helt klart muntrere av din henvisning til monogolsk steppeløk, den var kostbar:D:D:p

Lov å være hissig når det er sånn! ;)
Har heldigvis en svigermor som elsker unger, så hun har ringt daglig og spurt om å få ta Asle med på tur nå mens vi har bodd i Oslo. Hun har helst følt seg litt snytt hvis jeg har sagt det ikke passer. :P Da vi skulle møte Fru H, E, Marian87 og Hermine på Hoppeloppeland sa hun at jeg godt kunne få dra alene, så kunne hun ha Asle imens ;):P Det blir kanskje litt i overkant mye til tider, men jeg er heldig og hun er en super dame!! :D
Og nå når vi har kommet hjem er jeg heldigvis omgitt av min egen familie som alle har lyst å låne Asle litt :)

Ja de derre mongolske steppeløkene er kjent for å være fryktelig trøtte av seg har jeg hørt!

God bedring!

Takk for det! ;)
Synd med hurtigruta da :eek::oops: 70 mil er laaaaangt selv uten baby i biken! :eek:
Kos dere ute på vift og god tur når dere legger i vei! :) Kjør forsiktig!!

God kveld!
Jeg eeeer så mett og matlei nå.:p Det blir heftig mye i disse tider!

Før vi dro til svigers på brunch i dag, testa vi noen av gavene Jenny fikk til jul. Hun og akebrettet fikk sin første tur på det lille vi har av is/snø her, før vi kledde på den nye utapåbuksa og lekte med spade og bøtta hun hadde fått.
1388254861310.jpg1388254881679.jpg
GØY!!:D

God kveld!
Jeg eeeer så mett og matlei nå.:p Det blir heftig mye i disse tider!

Før vi dro til svigers på brunch i dag, testa vi noen av gavene Jenny fikk til jul. Hun og akebrettet fikk sin første tur på det lille vi har av is/snø her, før vi kledde på den nye utapåbuksa og lekte med spade og bøtta hun hadde fått.
Vis vedlegget 44879Vis vedlegget 44880
GØY!!:D

Ntåå se som hun koser seg da :D

Her er det vare helt sykt mye vind om dagen!:eek: så nytter jo ikke å gå ute verken med eller uten vogn :(

Ntåå se som hun koser seg da :D

Her er det vare helt sykt mye vind om dagen!:eek: så nytter jo ikke å gå ute verken med eller uten vogn :(
Ja, brettet er vi veldig glade for! Også var den så god rygg på den, så hun satt så stødig.:)
Vi har hatt en del blest i det siste vi også, men når vinden kommer sørfra ligger vi i ly for den. Håper det løyer hos dere slik at det går an å bevege seg utendørs. :)

Ja, brettet er vi veldig glade for! Også var den så god rygg på den, så hun satt så stødig.:)
Vi har hatt en del blest i det siste vi også, men når vinden kommer sørfra ligger vi i ly for den. Håper det løyer hos dere slik at det går an å bevege seg utendørs. :)

Ja hun sittet jo kjempe fint i det :D vi har også et sånt (eller hvertfall et som ligner) i rødt og med binding rundt magen :) bare synd det nesten ikke har vært snø i år..nå som jwg har trengt det mest av alle år :P haha

Ja håper jeg å! Her har det vært såpass med vind så Liana aldri hadde klart å stå eller gå uten å bli blåst over ende:P og Emira er jo redd for vind! Så kommer ikke så langt da nei;):P hehe.. kjedelig, for dem blir så rastløse og ikke utslitt av å bare være inne :(

Back
Topp