God formiddag!

Har akkurat lagt Asle ned for en liten lur. Her er det ganske kreative tilstander for tiden. Vi var såvidt innom barnehagen for omvisning for ei drøy uke siden, og ble syke til jul alle tre..

Det ser heldigvis ut som Asle er den som har sluppet billigst unna

Kjenner jeg burde lagt meg nedpå, for jeg er trøtt som en mongolsk steppeløk og har litt feber. Asle begynte å rolpe i 23-tiden i går kveld og holdt det gående til rundt 2 i natt. Men siden broren min har bursdag i dag må jeg få ordnet til gaven hans og et bursdagskort i stedet. Mannen hadde sånn feber i natt at han ikke fikk sove i det hele tatt, så han gikk og la seg da jeg sto opp i dag tidlig. Beste julen ever!!

Ungene legger seg raskt til nye vaner om man lar dem, så skjønner godt at du vil plukke dem av Jenny mens dere har ferie. Det blir fort litt lite søvn på alle mann om man lar de små få ta styringen i den store sengen. Har fryktet litt for at Asle skal nekte å sove i sin seng etter å ha hatt han liggende sammen med meg litt innimellom nå som vi har vært syke, men det ser heldigvis ut til å ha gått bra *bank i bordet*
Skjønner veldig godt om du er litt anterert, Sukkersnusk. Hadde blitt rimelig forbanna om jeg var gravid småbarnsmamma med store plager og så hadde en husgjest som ikke gadd løfte en finger for å hjelpe

Det må da gå ann å lette på rumpa littegranne for å avlaste litt. kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne

På tide å lette på liket her i gården i alle fall. Håper dere får en fin dag alle mann!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app