4.juledag (28.desember)

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Vi har hatt ei god natt. Jeg la meg kl.22 og tenkte at jeg for en gangs skyld skulle få sove til jeg var uthvilt, men drt var ikke helt sånn det endte.:p Kl.05.30 våkna Jenny og pappaen henta henne inn i senga vår, hvor det blir full fest så klart. I dag var jeg sliten, trodde jeg skulle få sove uforstyrra og blei litt irritert på pappaen ofte går for de enkleste løsningene, så da stod jeg opp 05.45. Syns det er koselig å ha Jenny i senga vår av og til, men ikke hver natt, så nå vil jeg få orden i soverutinene mens vi fortsatt har ferie.

Hva skal dere i dag?
Vi skal til svigers på julelunsj kl.13. Syns det er helt greit med en litt cashual sammenkomst uten en stor middag involvert.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Heisann:-)

Anette har også hatt ei god natt, men ikke jeg, så var helt ødelagt når hun våknet 06.15. Denne jula har sannelig tatt på, gleder meg til den er over:D

Vi har svigermor og hennes mor på besøk, det hadde vært godt om hun kunnet ta Anette en morgen....eller litt på ettermiddagen, men hvem sovnet på sofaen i går?? Jo det var svigermor gitt...

Nasse er i storform i hvertfall, koser seg med god mat og nye leker:p

Håper dere får en fin dag:-)

Heisann:-)

Anette har også hatt ei god natt, men ikke jeg, så var helt ødelagt når hun våknet 06.15. Denne jula har sannelig tatt på, gleder meg til den er over:D

Vi har svigermor og hennes mor på besøk, det hadde vært godt om hun kunnet ta Anette en morgen....eller litt på ettermiddagen, men hvem sovnet på sofaen i går?? Jo det var svigermor gitt...

Nasse er i storform i hvertfall, koser seg med god mat og nye leker:p

Håper dere får en fin dag:-)
Så bra at Anette koser seg.:) Jenny syns også det er stas med mat, nye leker og masse oppmerksomhet, men jeg er enig med deg om at det blir godt å komme tilbake til hverdagen. :p

Hun gjorde det hun, ja! Tror jeg hadde blitt litt irritert om svigermor var gjest hos oss, jeg var gravid og sliten, og HUN slokna på sofaen her.:p Håper hun gir en hjelpende hånd i dag, slik at du får hvilt deg litt.

Så bra at Anette koser seg.:) Jenny syns også det er stas med mat, nye leker og masse oppmerksomhet, men jeg er enig med deg om at det blir godt å komme tilbake til hverdagen. :p

Hun gjorde det hun, ja! Tror jeg hadde blitt litt irritert om svigermor var gjest hos oss, jeg var gravid og sliten, og HUN slokna på sofaen her.:p Håper hun gir en hjelpende hånd i dag, slik at du får hvilt deg litt.

Hehe, det har aldri skjedd, så det tror jeg nok ikke. Det er vi som lager mat, rydder og vasker, mens hun som sitter hjemme uansett på trygd gjør ingenting. Hun har nettopp stått opp forresten:mad:
.

Hehe, det har aldri skjedd, så det tror jeg nok ikke. Det er vi som lager mat, rydder og vasker, mens hun som sitter hjemme uansett på trygd gjør ingenting. Hun har nettopp stått opp forresten:mad:
.
Hun er visst på skikkelig juleferie hos dere :eek:
Så slitsomt for deg..
Syntes hun fint kunne hjelpe dere,så dere kunne sovet en morgen.

Hvis jeg er så heldig å bli bestemor en gang,så skal jeg hjelpe de masse så foreldrene kan sove litt,osv :-) trille en tur f.eks. har tenkt masse på det.
Hvor utrolig lite hjelp jeg har fått også.... blir helt sjokkert noen ganger...

Håper du får sove litt :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen!
Vi har hatt ei god natt. Jeg la meg kl.22 og tenkte at jeg for en gangs skyld skulle få sove til jeg var uthvilt, men drt var ikke helt sånn det endte.:p Kl.05.30 våkna Jenny og pappaen henta henne inn i senga vår, hvor det blir full fest så klart. I dag var jeg sliten, trodde jeg skulle få sove uforstyrra og blei litt irritert på pappaen ofte går for de enkleste løsningene, så da stod jeg opp 05.45. Syns det er koselig å ha Jenny i senga vår av og til, men ikke hver natt, så nå vil jeg få orden i soverutinene mens vi fortsatt har ferie.

Hva skal dere i dag?
Vi skal til svigers på julelunsj kl.13. Syns det er helt greit med en litt cashual sammenkomst uten en stor middag involvert.;)

Skjønner det er irriterende :-(
Får du lagt deg litt etterpå? :-)

Lurt å ikke la hun sove der hver natt ja.... hehe

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hun er visst på skikkelig juleferie hos dere :eek:
Så slitsomt for deg..
Syntes hun fint kunne hjelpe dere,så dere kunne sovet en morgen.

Hvis jeg er så heldig å bli bestemor en gang,så skal jeg hjelpe de masse så foreldrene kan sove litt,osv :) trille en tur f.eks. har tenkt masse på det.
Hvor utrolig lite hjelp jeg har fått også.... blir helt sjokkert noen ganger...

Håper du får sove litt :)
Kålormen Wael 14.10.11♡

På en måte er det likegreit, jeg stoler jo ikke på henne heller så.
Synd å høre at du også har det slik, tror neppe vi er alene, men vanligvis er det hvertfall en av besteforeldresidene som stiller opp, men nasse har ingen stakkars.Jeg skal også stille opp, mamman min var en utrolig bestemor så lenge det varte:-)

Good morning girls :-)

God natt her. Sovnet ikke før 00.30,og ungene var lysvåkne kl 5...
Da gikk mannen å dusjet og jeg satt oppe med de litt.
Sov fra 6-9,deilig..

Skal kjøre mannen til gardeemoen om et par timer :(:(:(

Så reiser vi rett til lillesøster og feirer hun med kaker og ungene får lekt litt med søskenbarn :-) :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

God formiddag! :)
Har akkurat lagt Asle ned for en liten lur. Her er det ganske kreative tilstander for tiden. Vi var såvidt innom barnehagen for omvisning for ei drøy uke siden, og ble syke til jul alle tre.. :eek: Det ser heldigvis ut som Asle er den som har sluppet billigst unna :) Kjenner jeg burde lagt meg nedpå, for jeg er trøtt som en mongolsk steppeløk og har litt feber. Asle begynte å rolpe i 23-tiden i går kveld og holdt det gående til rundt 2 i natt. Men siden broren min har bursdag i dag må jeg få ordnet til gaven hans og et bursdagskort i stedet. Mannen hadde sånn feber i natt at han ikke fikk sove i det hele tatt, så han gikk og la seg da jeg sto opp i dag tidlig. Beste julen ever!! :(:eek::P

Ungene legger seg raskt til nye vaner om man lar dem, så skjønner godt at du vil plukke dem av Jenny mens dere har ferie. Det blir fort litt lite søvn på alle mann om man lar de små få ta styringen i den store sengen. Har fryktet litt for at Asle skal nekte å sove i sin seng etter å ha hatt han liggende sammen med meg litt innimellom nå som vi har vært syke, men det ser heldigvis ut til å ha gått bra *bank i bordet*

Skjønner veldig godt om du er litt anterert, Sukkersnusk. Hadde blitt rimelig forbanna om jeg var gravid småbarnsmamma med store plager og så hadde en husgjest som ikke gadd løfte en finger for å hjelpe :mad: Det må da gå ann å lette på rumpa littegranne for å avlaste litt. kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne ;):mad::P

På tide å lette på liket her i gården i alle fall. Håper dere får en fin dag alle mann!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har akkurat lagt Asle ned for en liten lur. Her er det ganske kreative tilstander for tiden. Vi var såvidt innom barnehagen for omvisning for ei drøy uke siden, og ble syke til jul alle tre.. :eek: Det ser heldigvis ut som Asle er den som har sluppet billigst unna :) Kjenner jeg burde lagt meg nedpå, for jeg er trøtt som en mongolsk steppeløk og har litt feber. Asle begynte å rolpe i 23-tiden i går kveld og holdt det gående til rundt 2 i natt. Men siden broren min har bursdag i dag må jeg få ordnet til gaven hans og et bursdagskort i stedet. Mannen hadde sånn feber i natt at han ikke fikk sove i det hele tatt, så han gikk og la seg da jeg sto opp i dag tidlig. Beste julen ever!! :(:eek::P

Ungene legger seg raskt til nye vaner om man lar dem, så skjønner godt at du vil plukke dem av Jenny mens dere har ferie. Det blir fort litt lite søvn på alle mann om man lar de små få ta styringen i den store sengen. Har fryktet litt for at Asle skal nekte å sove i sin seng etter å ha hatt han liggende sammen med meg litt innimellom nå som vi har vært syke, men det ser heldigvis ut til å ha gått bra *bank i bordet*

Skjønner veldig godt om du er litt anterert, Sukkersnusk. Hadde blitt rimelig forbanna om jeg var gravid småbarnsmamma med store plager og så hadde en husgjest som ikke gadd løfte en finger for å hjelpe :mad: Det må da gå ann å lette på rumpa littegranne for å avlaste litt. kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne ;):mad::P

På tide å lette på liket her i gården i alle fall. Håper dere får en fin dag alle mann!

Litt ekstra tid i foreldresengen ved sykdom bør ikke gjøre noen skade da :-)
Synd dere har blitt syke!
Vi er på vei til Oslo for lunch og julekaker med svigermor, mannen hennes og småbrødrene til mannen!
Lillebror var også litt urolig i natt. Men der var mye fart og inntrykk med besøk i går, tror det var grunnen.

.
Æhm..Det er spesielt.:confused: Ikke noe gøy å ha slike gjester.
Mine foreldre er ikke sånn (heller stikk motsatt) og siden jeg er så heldig/bortskjemt med at de elsker å ta seg av Jenny, skifte bleie, gi mat, bade, trille tur, ha henne på overnatting osv, så forstår jeg ikke helt at noen besteforeldre ikke er sånn. Mine svigerforeldre viser lite initiativ til samvær med Jenny, meeeeen de er ofte sammen med de andre barnebarna.:p

God morgen!

Hva skal dere i dag?

Juleluch på oss også, på fin restaurant :-o gruer meg alltid til slikt med Lillebror. Han sover i bilen nå da. Så håper jeg vi rekker å la han løpe litt ute før vi går inn og setter oss. Bokstavkjeks, druer og lekedyr er pakket for anledningen!!

Æhm..Det er spesielt.:confused: Ikke noe gøy å ha slike gjester.
Mine foreldre er ikke sånn (heller stikk motsatt) og siden jeg er så heldig/bortskjemt med at de elsker å ta seg av Jenny, skifte bleie, gi mat, bade, trille tur, ha henne på overnatting osv, så forstår jeg ikke helt at noen besteforeldre ikke er sånn. Mine svigerforeldre viser lite initiativ til samvær med Jenny, meeeeen de er ofte sammen med de andre barnebarna.:p

Jeg heller klarer ikke å forstå slik. Spesielt ikke om det gjøres forskjell...
Mine foreldre bor ikke langt unna oss og stiller alltid opp om vi spør og tar initiativ når de kan. Spesielt mamma. Våre unger er de eneste barnebarna på mannens side og svigermor er spesielt dedikert! Svigerfar er mer på banen nå som T er eldre, men det har mer med type å gjøre tror jeg. Han "klikker" bedre med større barn virker det som.

Juleluch på oss også, på fin restaurant :-o gruer meg alltid til slikt med Lillebror. Han sover i bilen nå da. Så håper jeg vi rekker å la han løpe litt ute før vi går inn og setter oss. Bokstavkjeks, druer og lekedyr er pakket for anledningen!!
Så spennende med lunsj på fin restaurant! :) Greit at minsten får seg en hvil nå da. Kos dere masse!:)

Så spennende med lunsj på fin restaurant! :) Greit at minsten får seg en hvil nå da. Kos dere masse!:)

Spennende ja. Jeg foretrekker rolige hjemmesammenkomster i hjem
Som er vant til babyer :-p
Blir veldig hyggelig da. Og "små"onklene til ungene er så koselige å treffe igjen!

Skjønner det er irriterende :-(
Får du lagt deg litt etterpå? :-)

Lurt å ikke la hun sove der hver natt ja.... hehe

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, nå er saken diskutert med mannen, så nå skal foreldrene ta tilbake storsenga. Nå bare pønske ut hvilken metode vi skal gå for.;)

Nei, jeg liker ikke å sove på dagen.:p Bruker lang tid på å sovne, nå når jeg først har stått opp så legger jeg meg ikke før kvelden igjen. Peiser på med kaffe! ;)

Spennende ja. Jeg foretrekker rolige hjemmesammenkomster i hjem
Som er vant til babyer :-p
Blir veldig hyggelig da. Og "små"onklene til ungene er så koselige å treffe igjen!
Hehe..Ser den!;)
Greit å være steder hvor det finnes "nødløsninger" for små barn syns jeg.

Hehe..Ser den!;)
Greit å være steder hvor det finnes "nødløsninger" for små barn syns jeg.

Jepp.
Men innimellom er det greit da. Vet bare at det kan bli slitsomt og kjedelig spesielt for minstemann.

Uff..GOD BEDRING TIL ALLE TRE! ♡

Vi har hatt noen omganger med sykdom i november og desember, og med sykdommen kom familieseng-vanen. :p Det er koselig å ha dem nær når formen ikke er noe til tess, men de kan godt sove i egen seng når de er friske.:D

Good morning girls :-)

God natt her. Sovnet ikke før 00.30,og ungene var lysvåkne kl 5...
Da gikk mannen å dusjet og jeg satt oppe med de litt.
Sov fra 6-9,deilig..

Skal kjøre mannen til gardeemoen om et par timer :(:(:(

Så reiser vi rett til lillesøster og feirer hun med kaker og ungene får lekt litt med søskenbarn :-) :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Godt du fikk sovet litt ekstra før du måtte sende mannen avgårde. :) Avskjeder er kjipe greier! Etter 6 års avstandsforhold vet jeg alt om hvor trasig det kan være! Blir han lenge borte?
Håper dere får en super dag hos søsteren din i alle fall! :)

Back
Topp