Mammatiloliver
Forelsket i forumet
Høres ut som det er mye av det vi gjør ja
får håpe det roer seg når vi kommer hjem og i vanlige rutiner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men her er det jo snakk om et barn som plutselig har begynt å oppføre seg umulig på besøk. Ja, man må kanskje trå til litt ekstra hvis man virkelig har latt ting gå over styr, men oppfatter ikke det som tilfellet her. Og har heller ikke sagt noe om kjefting, det er veldig mange måter å sette grenser, disiplinere og korrigere barn med uønsket oppførsel uten å kjefte og være irritert.Det er jo ikke noen man skal gjøre hver dag, hele tiden, etter som jeg har forstått, men en periode for å få ting over i et godt spor. Det med kjefting har jeg selv erfart at kan bli litt mye - kjeft/hard tilsnakk i en gjentagende situasjon blir bare verre - for foreldre og barn. Hvorfor ikke innrømme at en ble irritert, og gi begge en sjangse til å begynne fra ny?
Sign! Sånn oppførsel er uakseptabelt, pronto!her hjelper kunn hardt mot hardt. hver gang han svarer frekt ol. er det rett på rommet. der må han sitte til han er tilsnakkende. og da forklarer jeg. HVER gang. er tøft, men hjelper.
hjelper ham på sikt også, da han lærer seg sosial kompetanse.