***<3IKM UKE 28!!!<3***

Ingenting som har kommet her ennå heller.....men sist kom hu 5 dager forsent så får se til lørdag / søndag om hu kommer da.. kanskje hu er 5 dager forsent denne pp også..

Kjente den dagen jeg hadde eggløsning og vi hadde sex samme dag,men ikke sikkert det blir no av den grunn..
Er veeeeldig oppblåst i dag.. så har ikke mye trua på at det er en spire der nede i all gassen... hehe...
Får se til neste el da..

AlfaOmega skrev:
Hei uke 28 damer!

Er det flere som flytter snart? Midt i uken, men håper på flere positive tester!!!!

klem

Tror nok jeg blir med deg inn på mars ja.. men venter helt til søndag så jeg er sikker på at TR ikke kommer :) 
(svake positive i går kveld, i morges og i ettermiddag, men har fått positive de siste 2 pp-ene og TR kom likevel.. Denne gangen føles det imidlertid helt annerledes, og trøttheten og kvalmen er ikke til å ta feil av... Har fått trøtthet og kvalme veldig tidlig i mine tidligere svangerskap også, før positiv test faktisk..jada, det skal ikke være mulig, men det er det :P)

Sylvia80 skrev:

AlfaOmega skrev:
Hei uke 28 damer!

Er det flere som flytter snart? Midt i uken, men håper på flere positive tester!!!!

klem

Tror nok jeg blir med deg inn på mars ja.. men venter helt til søndag så jeg er sikker på at TR ikke kommer :) 
(svake positive i går kveld, i morges og i ettermiddag, men har fått positive de siste 2 pp-ene og TR kom likevel.. Denne gangen føles det imidlertid helt annerledes, og trøttheten og kvalmen er ikke til å ta feil av... Har fått trøtthet og kvalme veldig tidlig i mine tidligere svangerskap også, før positiv test faktisk..jada, det skal ikke være mulig, men det er det :P)

hyl ut når du vil at jeg flytter deg inn i gravid-katogorien;)

Fru.Maja skrev:

Sylvia80 skrev:

AlfaOmega skrev:
Hei uke 28 damer!

klem

hyl ut når du vil at jeg flytter deg inn i gravid-katogorien;)

Hihihi.. det skal jeg! Gleder meg allerede!! <3

Skulle ønske jeg var like flink til og "prelle" det av meg som typen er... Ja,ja.. vi får vel prøve igjen om 2mnd.. Siden jeg skal på jente ferie tur når jeg har eggløsning... Sukk...

Hei dere =) har ikm på fredag, men orket ikke å skrive meg på denne måneden fordi jeg var sikker på at vi ikke rakk EL siden sambo er borte på jobb resten av sommeren.. Jeg tok FEIL! El 5 dager etter siste gang og jammen sitter jeg ikke med en positiv test og er helt i hundre! Vil ikke fortelle det til så mange enda (skal ta minst tre tester til i dag!!:p) så tenkte jeg kunne dele det her!!! 4+1!! Jippii!! Lykke til dere også jenter! Sender babystøv!!

Caspella skrev:
Hei dere =) har ikm på fredag, men orket ikke å skrive meg på denne måneden fordi jeg var sikker på at vi ikke rakk EL siden sambo er borte på jobb resten av sommeren.. Jeg tok FEIL! El 5 dager etter siste gang og jammen sitter jeg ikke med en positiv test og er helt i hundre! Vil ikke fortelle det til så mange enda (skal ta minst tre tester til i dag!!:p) så tenkte jeg kunne dele det her!!! 4+1!! Jippii!! Lykke til dere også jenter! Sender babystøv!!

Da er du på lista! og gratulerer så mye med den lille i magen!!=)

hei :) Ikm 14 juli her :)

IKM ca i dag - og testa nettop negativt! så nå er det vel bare å veeeeeente på tanta som HELT sikkert skal komme og ødelegge teltferien min

Tr her :-( håper virkelig det klaffer neste måned.. Gratulerer til alle gravide :-)

Har tr om 2 dager.. tok denne i morges. Kom opp en strek, men vet ikke om det var før eller etter tiden.. Så må vel vente å se om tr kommer. Tørr ikke få forhåpninger..

Får smøre meg med tålmodighet..

Hei!:) Har hatt det litt travelt i det siste, så har bare tittet innom dere fra mobilen de siste dagene...hadde ikm på onsdag, negativ g.test...og fortsatt ingen tante rød på besøk...så nå som jeg var sikker på at syklusen min var i orden er den sikkert ute å kjører igjen...:( nå håper jeg nesten bare att tanta kommer så fort som mulig så kanskje vi er heldigere neste gang...men må innrømme at tolmodigheten ikke er på topp lengre...:(

Hjemme fra ferie , mange uønsket ferie gjest i bagasjen :/ Dumme tante!!!

skulle hatt ikm på torsdag, men tanta er enda ikke kommet...Så jeg tok en test i natt IKKE GRAVID lyste det mot meg..Det er så rart for jeg har ingen menssymptomer heller..Men men håpet er vel muligens ute for denne perioden da...

Svak positiv! Nå krysser jeg fingrene for at det går bra denne gangen! :)

Back
Topp