***<3IKM UKE 28!!!<3***

Venter fortsatt her i gården... Tester på mandag ell tirsdag tror jeg, ingen tegn til tante rød enda! Testa ikke positivt med sistemann før 7uker etter siste mens etter pilleslutt, så kan være noe av det samme denne gangen og - så får bare vente å se :)

Da flytter jeg inn på mars.:D Etter 5pp ble det endelig positiv test....:D

Der kom tr:( sur!!! Imorgen kjøper jeg inn bidronninggele, og granateple juice til mannen!!!! Han har også fått beskjed om kun to kopper kaffe pr dag. Spørs om det ikke blir smugdrikking på jobben;)

Gratulerer Romle og Songbird_84!!!!
Velkommen etter inn på Mars!!!

Jeg er på 6 dagen med positive tester og skulle hatt TR i dag, ikke spor av henne gitt.. Så NÅ må jeg vel begynne å tro på at det faktisk er sant.. hahaha.. Jeg ER gravid! OMG!! <3

Hvordan går det ellers her da? Ser den dumme tanta er kommet på uønsket besøk til noen av dere.. det var synd... bedre lykke neste pp! Stor klem!!

Her venter jeg fortsatt på noen svar.... Tr har ikke kommet men jeg får bare negative tester, har testet tredje hver dag nå den siste uka.... 

Har litt stikking i puppene og livmoren inn i mellom men ikke konstant. Er små kvalm tidlig på morgenen og seint på kvelden. Er ellers i super fin form så jeg kan egentlig hverken tenke meg at jeg er gravid eller at tanta er på vei, skjønner ikke helt. Mulig at syklusen min er ute og kjører etter at jeg mistet i mai... men jeg var så sikker på at jeg hadde el for 16 dager siden, brukte ikke tester men hadde både el murringer i underlivet og el utflod. Rare greier... 

Jeg har brukt billigtester disse gangene jeg har testet nå, er det noen av dere som har dårlig erfaring med disse? Kanskje jeg burte dra på apoteket og kjøpe en "vanlig" for å sjekke, tror jeg gjør det om noen dager hvis ikke dumme tanta kommer. 

Gratulerer så mye til alle dere som har nye spirer i magen!!!! 

Iiiiiiiik!!!

tror eg e gravid

eg har kjøpt tester på ebay clearblue digital med uketing...
Der stod d pregnant 1-2 weeks på i dag morres..
kan eg stole på den???

Hmmm, hvor lenge etter EL skal man kunne få positiv? Testa idag og den var negativ, men er 16 ddager sider EL.. 

Masse symptomer, men 17 DPO og negativ test, lov å ha forhåpninger enda eller? :P
Forventa TR i forrige uke, men har ikke kommet enda

Tanta kom på besøk her idag også :/

Positiv test her på ikm 15.07 ,men har hatt en liten blødning som jeg håper er helt skyldig. Så foreløpig er jeg jo gravid :-) håper spiren klamrer seg fast.

Hei!:) fortsatt ingen TR! Har ikke tatt test siden forrige onsdag, så imorgen får jeg ta en ny....håper på positiv test, men tror ikke den blir det imorgen heller...har ingen symtomer på graviditet. Håper egentlig bare TR kommer snart så vi kan begynne på en ny PP!:) gratulerer til alle som har fått en spire i magen, og lykke til i neste PP til dere som har fått den dumme Tanta på besøk!:)

vært på ferie og ingen tr er kommet..er snart en uke over ikm...Må ut å kjøpe en test i morgen..Men tørr ikke håpe for mye heller..veldig ekkelt har aldri vært for sen før

Fikk svak positiv test i morges 
Har tidligere når jeg har vært gravid ikke fått sånne svak strek. Men selv om den er svak da synes den godt, hverken jeg eller sambo hadde noen problemer med å se den. 
Skal kjøpe par tester etterpå og teste igjen om par dager. 

Har vært småkvalm de siste dagene og hatt litt stikking i puppene inn i mellom så jeg tror absolutt på denne testen jeg. Håper denne spiren sitter fast og lenge 

Flere gravide enn TR..DET LIKER VI!!!!<3

Back
Topp