***<3IKM UKE 28!!!<3***

men hvordan går det med dere da nå mellom el og ikm?? Jeg er helt på jorde jeg! føler jeg merker murringer nedentil og i siden, inni mellom også i ryggen..det er jo lov å håpe da...men sikkert ingenting som vanlig. Men må inrømme at jeg tenker mye på det og så vanskelig når vi ikke ha noen å snakke med det om!

Hatet virkelig disse dpo dagene :/ hadde positiv el-tester på fredag og lørdag, og hadde sex hver dag fra onsdag til lørdag.. Så får håpe det har skjedd noe :) jeg er en virkelig testoman og symptom jeger, og prøver å ikke tenke på d.. (men mye letter sakt en gjort) Hehe.. Man leser jo overalt hvordan noen jenter merker symptomer bare etter 1dpo, ikke at jeg skjønner hvordan det er mulig?? Men er vel ingenting annet å gjøre enn å smøre seg med tolmodighet i noen dager til, da kommer vel testomanen i meg også frem :D haha.. (takk Gud for billige tester på nett) Men ingen symptomer til nå,*daah* har en følelse på at det ikke klaffet denne gangen, men så er jeg bare i pp5 også da, men hadde det ikke vært gøy og vært en av de det klaffet med en gang på?? ;) Hehe.. Oy, ble ett langt innlegg dette, mye på tankene ;) Noen andre som Hater ventetiden i "dpoland"??? Klem <3>

IKM søndag 15 juli på meg.. :) 

(kan være det er 16. det er det bv sier, ut i fra forrige syklus, men da hadde jeg positiv eltest i 2 dager, denne syklusen hadde jeg bare i en dag så tror el kom en dag før.. så da går jeg for den 15. men tester nok ikke før i alle fall 16, eller 17 om TR ikke er kommet.. hvis jeg klarer å holde ut!)

Hehe, tror vi alle er i samme båt og syntes dpo- dagene går sakte samt kjenner iherdig etter symptomer :) Jeg er oppblåst, ømme bryster og har murringer i magen, men det er normalt for meg mellom EL og IKM pg hormonene! Idag, 5 dpo har jeg kjent noen " knivstikk" , men er nok livmoren som gjør sitt uavhengig av baby eller ei. Jeg går på do ofte, ikke fordi jeg må tisse, men håper å se noen dråper blod, men dog litt for tidlig med festeblødning... Noen som følger med på utfloden? Vet at ikke det går som graviditetstegn, men har lest at mange får økt utflod... Jeg er tørr : ( Idag, 5 dpo oppdaget jeg noe forandringer da! Noen små slim klumper... Håpe håpe... Jeg blir gal.... Ett lengre innlegg med lite innhold, heheheeheheh ; )

AlfaOmega skrev:
Hehe, tror vi alle er i samme båt og syntes dpo- dagene går sakte samt kjenner iherdig etter symptomer :) Jeg er oppblåst, ømme bryster og har murringer i magen, men det er normalt for meg mellom EL og IKM pg hormonene! Idag, 5 dpo har jeg kjent noen " knivstikk" , men er nok livmoren som gjør sitt uavhengig av baby eller ei. Jeg går på do ofte, ikke fordi jeg må tisse, men håper å se noen dråper blod, men dog litt for tidlig med festeblødning... Noen som følger med på utfloden? Vet at ikke det går som graviditetstegn, men har lest at mange får økt utflod... Jeg er tørr : ( Idag, 5 dpo oppdaget jeg noe forandringer da! Noen små slim klumper... Håpe håpe... Jeg blir gal.... Ett lengre innlegg med lite innhold, heheheeheheh ; )

merket også veldig tykk og klumpete slim i dag!!

Noen som har sjekket livmortappen da??

Ja, mem pleier ikke normalt og sjekke livmortappen, men har nå blitt daglig tappetafser! ( mest for å sjekke utflod og en kommende festeblødning ) Vet ikke hva som er normalt for meg mellom EL og IKM, men tappen lever sitt eget liv nå. Hard, lukket og langt nede, før litt lenger opp, bakoverbøyd og vridd....

Her er det leeenge siden jeg har sjekket sånn skikkelig. Men har hatt ganske bra åpning etter ma`en i desember. Men i dag var den myk utenpå, langt nede og nesten heeelt lukket og hard i innerkanten! Vil nok alltid ha en liten sprekk i den side jeg har født. Men forrige måned kunne jeg putte hele fingren lang opp lissom=) (sorry litt ekkelt)..hehe

Oj, kjekt å ha kjenne så stor forkskjell på åpen og steng! Syntes selv det er vanskelig å sjekke om tappen er åpen eller lukket..

Satser på at den lille sprekken lager ekstra stor plass til svømmerene for deg ;)

Laaaange dager!
dag 6 DPO i dag. trooooor jeg, har ikke sjekka EL, men ifølge dagene og smertene forrige uke så skal det være ca rett. I dag har jeg litt stikkinger og mensmurringer....men ellers lite aktivitet der nede! Kan vel være festesmerter kanskje....eller at tanta er på bærtur etter at jeg tok ut spiralen forrige mnd.

6 dpo idag jeg også :)

Alt er som det pleier mellom EL og IKM selv om jeg leter iherdig!

Dere da, følger dere med i håp om å se festeblødning??
Er kun 30 % som får det, men håper hver gang jeg er på do...

* Gi meg et tegn lille spire *

hjelper det at jeg drømte at jeg hadde festeblødning i natt eller???

Er også slik at jeg håper hver gang jeg er på do, kunne godt tenkt meg ett liiiiiite hint på hva som skjer evt har skjedd på innsiden..... men har fortsatt murringer i livmora, og det bruker jeg ikke ha annet enn vet EL og mens! Så krysser alt jeg har!

IKM 11 juli 

noen som har noen eltester å anbefale?
meg og sambo har prøvd i halvannet år siden eg fikk tr tilbake.. :)

var på utredning i dag og alt såg fint ut hos begge, eneste var at eg kansje kunne gå ner litt i vekt.. :)

men vi e jo like ugravide ennå..:P hehe

noen forslag anyone?? :P

Hei!:) Er litt ny her...men om IKM er dagen mensen egentlig skal komme så er den hos med 11. juli...håper den ikke kommer for nå begynner jeg å bli utolmodig her... har prøvd siden desember.... men tar vel kanskje litt tid siden jeg har gått på p-piller siden jeg var 15 år å er nå 22...jeg er så heldig å kjenne når jeg har eggløsning...føles nesten som små mensensmerter...men er et minus ved å kjenne det..man har ikke akkurat lyst på samleie når man har mensensmerte lignende smerter...!;( håper det sitter en liten spire snart!:) Lykke til alle sammen!:)

Kommer over hit igjen jeg da jenter med IKM den 9 Juli og ikke den 8=) hehe men egentlig ble jeg ganske glad! for da er håpet fortsatt der!!=) Nå gidder jeg ikke teste flere hvite tester her, så fra nå av er det bare å vente! Er jo like utålmodig nå som da jeg venta på termindatoen til T;D

k.j: Da ser det ut som at vi tar innspurten frem til mandag sammen..oppdatter meg da!!=)

Hei!

Hvor lenge man har gått på P-piller har ingenting å si når du har stabile sykluser og da EL :)
Ved P-pille slutt kan det ta tid å bli gravid; fordi det kan ta tid å få EL igang....
( Kronglete forklart....) 

Konklusjon ;
= sex + eggeløsning = 20 % for graviditet!!!!

Men tid kan det ta, uansett- dessverre.....

Velkommen hil Fru. Maja ; )

11 DPO i dag og syke mens murringer, åpen livmorstapp og negative g-tester..tjohei tror det er kjørt for meg denne gang jenter;)

Slenger meg med her i siste liten! IKM tirsdag 10/7. :)

Hvor tidlig kan man få positiv test?? Lurer på å teste i morgen, for her er alle tegn jeg har hatt til stede - bare kraftigere og kraftigere! Positiv EL test på fredag og en svaaaaak graviditetstest... Nå har kvalmen kommet og er skikkelig oppblåst. Tror dere det kan slå ut på test i morgen når jeg har ikm på fredag??

Back
Topp