Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: termet
Hei alle sammen!
Er det noen som har vært/skal på 3d?
Jeg bestilte idag men fikk ikke time før 14.nov.....Da er jeg 34 uker.
Hm......lurer litt på om det er for sent liksom?[;)]
ORIGINAL: Venterguttebebis:)
ORIGINAL: termet
Hei alle sammen!
Er det noen som har vært/skal på 3d?
Jeg bestilte idag men fikk ikke time før 14.nov.....Da er jeg 34 uker.
Hm......lurer litt på om det er for sent liksom?[;)]
Jeg har hørt man ikke skal ta det senere enn uke 30. At det blir for trangt der inne. Er fler som har blitt avvist uke 30... Prøv og ordne før.....
ORIGINAL: tweety78
Vi har vært på 3D på Majorstuaklinikken [:D] Vi var der onsdag i forrige uke og var da 24+2 på vei, helt ypperlig for da hadde ho god plass inni her. Var så stas atte, fikk se vesla vår kjempetydelig noen ganger, og ho har tydelig min nese og samboers munn [:D] Litt stolte a tru? hihi! Ho glisa som bare det en gang og da begynte jeg også å le, he he, så da ble bildet helt ødelagt, he he. Må jo ligge i ro vøtt, noe ho her inne ikke gjorde akkurat... Så jeg anbefaler faktisk ikke å drikke en halvliter cola på styrten rett før som jeg gjorde. Ho var så aktiv at det var nesten umulig å få klare bilder. Men vi fikk i allefall sett ho, og fikk med 4 bilder samt de småsnuttene med film som ho bla smiler på. Morro! Men altfor dyrt med 1500 kr syns nå jeg... Ble en sånn once in a lifetime det der..[;)] Klem!