3D

termet

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!
Er det noen som har vært/skal på 3d?
Jeg bestilte idag men fikk ikke time før 14.nov.....Da er jeg 34 uker.
Hm......lurer litt på om det er for sent liksom?[;)]

har hørt det kan være litt vanskelig viss ungen ligger dårlig til...de har det jo trangt på den tida....men går sikkert bra[;)]

skal 3 oktober.. da er jeg 29 uker på vei.. de hadde ikke time uka før da jeg egentlig ville ha.. men men.. blir spennende å se..

Hei. Jeg var så heldig at de hadde 3D ul der jeg var til vanlig ul, men babyen var ikke så samarbeidsvillig.. Den lå for klemt inni så bildene ble ikke noe bra i det hele tatt:( Men det var stilig å se det lille vi fikk sett... Det var dessuten lettere å se i fred og ro hjemme:)

ORIGINAL: termet

Hei alle sammen!

Jeg har hørt man ikke skal ta det senere enn uke 30. At det blir for trangt der inne. Er fler som har blitt avvist uke 30... Prøv og ordne før.....

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

ORIGINAL: termet

Hei alle sammen!

Jeg har hørt man ikke skal ta det senere enn uke 30. At det blir for trangt der inne. Er fler som har blitt avvist uke 30... Prøv og ordne før.....

De sa der at det skulle tas i uke 29-34...Men jeg mener også å ha hørt at det er litt tidligere.Kjipt å bruke masse penger på det hvis det ikke blir bra.....Skal prøve å sjekke det opp.Går jo an å avbestille og få et annet sted.....[;)]

Vi har vært på 3D på Majorstuaklinikken [:D] Vi var der onsdag i forrige uke og var da 24+2 på vei, helt ypperlig for da hadde ho god plass inni her.  Var så stas atte, fikk se vesla vår kjempetydelig noen ganger, og ho har tydelig min nese og samboers munn [:D] Litt stolte a tru? hihi! Ho glisa som bare det en gang og da begynte jeg også å le, he he, så da ble bildet helt ødelagt, he he. Må jo ligge i ro vøtt, noe ho her inne ikke gjorde akkurat...  Så jeg anbefaler faktisk ikke å drikke en halvliter cola på styrten rett før som jeg gjorde. Ho var så aktiv at det var nesten umulig å få klare bilder. Men vi fikk i allefall sett ho, og fikk med 4 bilder samt de småsnuttene med film som ho bla smiler på. Morro! Men altfor dyrt med 1500 kr syns nå jeg... Ble en sånn once in a lifetime det der..[;)] Klem!

ORIGINAL: tweety78

Vi har vært på 3D på Majorstuaklinikken [:D] Vi var der onsdag i forrige uke og var da 24+2 på vei, helt ypperlig for da hadde ho god plass inni her.  Var så stas atte, fikk se vesla vår kjempetydelig noen ganger, og ho har tydelig min nese og samboers munn [:D] Litt stolte a tru? hihi! Ho glisa som bare det en gang og da begynte jeg også å le, he he, så da ble bildet helt ødelagt, he he. Må jo ligge i ro vøtt, noe ho her inne ikke gjorde akkurat...  Så jeg anbefaler faktisk ikke å drikke en halvliter cola på styrten rett før som jeg gjorde. Ho var så aktiv at det var nesten umulig å få klare bilder. Men vi fikk i allefall sett ho, og fikk med 4 bilder samt de småsnuttene med film som ho bla smiler på. Morro! Men altfor dyrt med 1500 kr syns nå jeg... Ble en sånn once in a lifetime det der..[;)] Klem!

Oi det høres jo moro ut da.Der jeg bestilte tok de 950 for det....Men det spørs om jeg må få forandra den timen ja og få tatt det litt før[;)]
Bør jo være bra for den prisen uansett!!!

Back
Topp