3D ultralyd

Fjærild

Blir kjent med forumet
Noen som har bestemt seg for om de ønsker 3D ultralyd? Vi fikk så «kick» på OUL at vi bare mååå på 3D etterhvert.

Del gjerne erfaring dersom du har vært på 3D før :love7
 
Jeg har bestilt 3D UL, skal i september :D Jordmora sa at det var mellom uke 27 og 29 som var den «beste» tiden å ta 3D på, da er ikke babyen for stor enda med tanke på bra bilder :)
 
Vi har også litt lyst til det, men vet ikke om det blir siden vi må reise til Bodø eller Trondheim for å gjøre det:oops: Men har vurdert å ta en Trondheimstur rundt uke 28, ta 3D ul og ikea i samme slengen:hilarious:
 
Vi hadde d sist svangerskap og skal ha d igjen. Er så kjekt:D så skal bestille i uke 28 som sist:wacky:
 
Jeg har bestilt 3D UL, skal i september :D Jordmora sa at det var mellom uke 27 og 29 som var den «beste» tiden å ta 3D på, da er ikke babyen for stor enda med tanke på bra bilder :)
Åh så bra tips! Jeg skal kontakte en klinikk her jeg bor, men de har sommerstengt, så regner med jeg får bestilt time så fort de åpner :happy093
 
Vi har også litt lyst til det, men vet ikke om det blir siden vi må reise til Bodø eller Trondheim for å gjøre det:oops: Men har vurdert å ta en Trondheimstur rundt uke 28, ta 3D ul og ikea i samme slengen:hilarious:
Det syntes jeg hørtes ut som en super plan !! IKEA er jo livets gave :hilarious::hilarious: Også får du sett lille spiren samtidig. Drømmedag :hilarious:
 
Jeg har tenkt til å ta 3D UL, men usikker på hvilken uke det er best å gjøre det, er nå i uke 23:happy11
Står 23 til 28 er anbefalt på nettsiden til de jeg skal til :) Tror det begynner å bli så trangt i tredje trimester at det kan være vanskelig å få bra bilder, så før den tid er best
 
Har kjempe lyst!:) Men leste et sted at det har blitt forbudt i noen stater i USA fordi det kan gi hudskader på babyen?.. vet ikke om dette stemmer, har noen andre hør noe om det?
 
Har kjempe lyst!:) Men leste et sted at det har blitt forbudt i noen stater i USA fordi det kan gi hudskader på babyen?.. vet ikke om dette stemmer, har noen andre hør noe om det?
Aldri hørt om. Men tror du sykehusene hadde tatt 3D om d var farlig?:)
 
Nei:) jeg tror apparatene de bruker her er trygge å bruke. Har lyst til å ta 3D selv, dumt å Google for mye kanskje :facepalm:
Googling kan slå begge veier, men jeg ville ikke lagt for mye vekt på én kilde. :)
 
Har tatt det de to første gangene og hadde egentlig ikke tenkt siden eg har ekstra oppfølging med ul på hus pga studie eg er med i. Men storesøsken på 7 og 10 år har så lyst å se og, så leker litt med tanken på å bestille en time i uke 27.
 
Vurderer å bestille til uke 26 eller 27. Håper de også kan se kjønnet da, da vi ikke fikk vite kjønnet på OUL. Noen som vet når tid det er "for sent" å se kjønn på ul? Evt tror dere de kan se det i uke 26/27?
Vil så veldig gjerne vite kjønnet:hilarious::hilarious:
 
Vurderer å bestille til uke 26 eller 27. Håper de også kan se kjønnet da, da vi ikke fikk vite kjønnet på OUL. Noen som vet når tid det er "for sent" å se kjønn på ul? Evt tror dere de kan se det i uke 26/27?
Vil så veldig gjerne vite kjønnet:hilarious::hilarious:
Det jeg fant om det var at etter uke 28 begynte det å bli trangt, så da kunne det være vanskelig :)
 
  • Liker
Reactions: Sis
Back
Topp