Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så bra tips! Jeg skal kontakte en klinikk her jeg bor, men de har sommerstengt, så regner med jeg får bestilt time så fort de åpnerJeg har bestilt 3D UL, skal i september Jordmora sa at det var mellom uke 27 og 29 som var den «beste» tiden å ta 3D på, da er ikke babyen for stor enda med tanke på bra bilder
Det syntes jeg hørtes ut som en super plan !! IKEA er jo livets gave Også får du sett lille spiren samtidig. DrømmedagVi har også litt lyst til det, men vet ikke om det blir siden vi må reise til Bodø eller Trondheim for å gjøre det Men har vurdert å ta en Trondheimstur rundt uke 28, ta 3D ul og ikea i samme slengen
Så godt å høre at noen som har gjort det tidligere gjør det igjen. Blir nok 3D på oss ogsåVi hadde d sist svangerskap og skal ha d igjen. Er så kjekt så skal bestille i uke 28 som sist
Står 23 til 28 er anbefalt på nettsiden til de jeg skal til Tror det begynner å bli så trangt i tredje trimester at det kan være vanskelig å få bra bilder, så før den tid er bestJeg har tenkt til å ta 3D UL, men usikker på hvilken uke det er best å gjøre det, er nå i uke 23
Da er det bare å begynne å bestille da!Står 23 til 28 er anbefalt på nettsiden til de jeg skal til Tror det begynner å bli så trangt i tredje trimester at det kan være vanskelig å få bra bilder, så før den tid er best
Aldri hørt om. Men tror du sykehusene hadde tatt 3D om d var farlig?Har kjempe lyst! Men leste et sted at det har blitt forbudt i noen stater i USA fordi det kan gi hudskader på babyen?.. vet ikke om dette stemmer, har noen andre hør noe om det?
Nei jeg tror apparatene de bruker her er trygge å bruke. Har lyst til å ta 3D selv, dumt å Google for mye kanskjeAldri hørt om. Men tror du sykehusene hadde tatt 3D om d var farlig?
Googling kan slå begge veier, men jeg ville ikke lagt for mye vekt på én kilde.Nei jeg tror apparatene de bruker her er trygge å bruke. Har lyst til å ta 3D selv, dumt å Google for mye kanskje
Det jeg fant om det var at etter uke 28 begynte det å bli trangt, så da kunne det være vanskeligVurderer å bestille til uke 26 eller 27. Håper de også kan se kjønnet da, da vi ikke fikk vite kjønnet på OUL. Noen som vet når tid det er "for sent" å se kjønn på ul? Evt tror dere de kan se det i uke 26/27?
Vil så veldig gjerne vite kjønnet