3D ultralyd

Vi har ikke snakket så mye om det. Jeg tok med 2. Og det var koselig. Dessuten drav han og tok hendene foran ansiktet så vi fikk en ny time gratis. Den ultralyden er jo liksom kun for foreldrenes del, så om babyen gjemmer seg så er de ofte greie og gir en ny.

På den annen side har legen min UL så jeg får se baby på hver kontroll, og vi bør egentlig spare penger akkurat nå.

Når det gjelder at de ser rare ut: ja, alle andre sine ser rare ut, mens ens egne barn bare ser kjempefine ut på 3D ultralyd :smiley-bounce022
Er det jeg egentlig har vært litt skeptisk til om babyen vår ser rar ut på 3D og evt om de skulle oppdage noe nytt de ikke så på OUL.

Men har også veldig lyst til å bestille, men venter nok en-to uker til.
 
Hadde vært moro om du har lyst til å dele bildet når du skal dit 7.mars :) ;)
Hadde uflaks i dag, så da vi skulle ta 3d så la babyen seg til med ansiktet mot ryggen min. Fikk gå meg en tur og komme tilbake noen timer senere, og da fikk vi noen bilder, men ingen av dem noe særlig bra siden baby denne gangen hadde navlesnor i veien. Men en fin opplevelse likevel, for fikk tatt en vekstkontroll i samme slengen.
Babyen ligner ikke på noen av oss (heldigvis?)
 

Vedlegg

  • IMG_20200307_1_18.jpg
    IMG_20200307_1_18.jpg
    20,7 KB · Visninger: 59
Hadde uflaks i dag, så da vi skulle ta 3d så la babyen seg til med ansiktet mot ryggen min. Fikk gå meg en tur og komme tilbake noen timer senere, og da fikk vi noen bilder, men ingen av dem noe særlig bra siden baby denne gangen hadde navlesnor i veien. Men en fin opplevelse likevel, for fikk tatt en vekstkontroll i samme slengen.
Babyen ligner ikke på noen av oss (heldigvis?)
Takk for at du deler:)
Så kjipt at det ikke ble så fine bilder da..
Fikk dere ny time gratis?
 
Takk for at du deler:)
Så kjipt at det ikke ble så fine bilder da..
Fikk dere ny time gratis?
Får ikke noe ny time, men er ikke så viktig for meg heller. Fikk vite det viktigste, nemlig at babyen vokser fint. Hadde litt lavt symfysemål ved kontroll i uke 24, så var godt å se at det ikke hadde noe å si. Babyen lå på - 1%, så da orker jeg ikke bekymre meg mer for det :happy:
 
Har tatt 3D-ultralyd med både nr 1 og nr 2(er gravid i uke 26+1 nå) skal også gå en gang til og få ett enda bedre bilde av lille jenta vår i magen i uke 32/31. Har ikke angret ett sekund på at vi har brukt penger på det:) er en veldig fin og spesiell opplevelse etter min mening så vil absolutt anbefale å ta 3D-ultralyd bilder :)
 
Da har jeg bestilt 3d ultralyd 20.mars!:D
Er 27+6 da, så håper hun har litt runde og gode kinn. Heldigvis er det garanti, så får kommet tilbake hvis bildene ikke blir gode nok.
Gleder meg skikkelig!❤️
 
Da har jeg bestilt 3d ultralyd 20.mars!:D
Er 27+6 da, så håper hun har litt runde og gode kinn. Heldigvis er det garanti, så får kommet tilbake hvis bildene ikke blir gode nok.
Gleder meg skikkelig!❤️
Så spennende :happy: var også 27+6
 
Jeg gikk egentlig inn her for å se om det var en tråd her vedr 3D ultralyd:joyful: Jeg har termin i mai og skal på 3D ultralyd hos Lundring i morgen.. Da er jeg 31+4:hilarious: Er mest for å sjekke str, da yngstemann min var 5kg ved fødsel... Men håper på noen fine bilder og da:)
 
Vi fikk på ultralyd i uke 19 og helt ærlig, så de veldig rare ut men skal tilbake i uke 32 så blir spennede å se om det ser noe annerledes ut da men vi har valgt å brukt vanlig ultralyd bilder når vi hu frem så langt!
 
540D20F8-7BD3-419B-B960-5D81D9ACDD32.png 17A80389-9350-4971-9771-535F4AC77BC5.png 2B270579-92FE-4E49-8373-1A25A4182F6F.png Ultralyd i dag 31+4:happy: Alt bra! Lillemor var veldig aktiv og hadde fjeset HELT inntil morkaka.. Men jeg syns bildene ble søte alikevel :joyful: Hun er 1.9kg nå, og han tippet hun vil være 3.6 - 4kg ved termin:happy:
 
Så nydelig da og med gode, runde kinn❤️
Takk❤️ Verdens fineste selvfølgelig ;) Var skikkelig god opplevelse i dag:hilarious:
Ble faktisk litt overrasket over hvor ferdig hun er.. Plutselig veldig virkelig at det bare er 8-9 uker igjen...
 
På grunn av koronaviruset ble timen avlyst, men de åpner igjen etter 26.mars, så bestilte meg ny time 30.mars.,da er jeg 29+2. Håper det har roet seg litt mere til da:)
 
På grunn av koronaviruset ble timen avlyst, men de åpner igjen etter 26.mars, så bestilte meg ny time 30.mars.,da er jeg 29+2. Håper det har roet seg litt mere til da:)
Siden timen ble avlyst igjen, så fikk jeg bestilt ny time et annet sted i dag:)
Se på skjønne, lille jenta vår da❤️ Syntes hvertfall jeg❤️ Alt var fortsatt bra heldigvis og hun hadde normal vekt. Var litt flaks med bildene da hun like etter snudde seg:D
 

Vedlegg

  • IMG_20200401_112056.jpg
    IMG_20200401_112056.jpg
    26,8 KB · Visninger: 43
Last edited:
Siden timen ble avlyst igjen, så fikk jeg bestilt ny time et annet sted i dag:)
Se på skjønne, lille jenta vår da❤️ Syntes hvertfall jeg❤️ Alt var fortsatt bra heldigvis og hun hadde normal vekt. Var litt flaks med bildene da hun like etter snudde seg:D

Oi! Veldig fine bilder. Og så ferdig hun ser ut. :love7
 
Back
Topp