Har dere tenkt dere på flere ultralyden etter oul? 3D? Erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var forsåvidt 3d da, men ikke det samme som om man tar senere.
blir ikke ekstra 3d denne gangen. Fikk helt nedtur når jeg så eldstemann på 3d, så vi venter heller til frøkna kommer
Hvordan nedtur?Har allerede vært på en ul etter oul. Måtte vite kjønn helt sikkert.Var forsåvidt 3d da, men ikke det samme som om man tar senere.
blir ikke ekstra 3d denne gangen. Fikk helt nedtur når jeg så eldstemann på 3d, så vi venter heller til frøkna kommer
![]()
Bestilt 3D hos LundringHar dere tenkt dere på flere ultralyden etter oul? 3D? Erfaringer?
Når skal du?Bestilt 3D hos Lundring![]()
Hvordan nedtur?
jeg grein etter ultralyden.
på skjermen var det ei diger nese med en unge på.
har ikke tatt være på filmen vi fikk med engang.

Han så ikke ut.jeg grein etter ultralyden.
på skjermen var det ei diger nese med en unge på.
har ikke tatt være på filmen vi fikk med engang.
Sjokket var jo veldig stort når han ble født, og var verdens vakreste.
Men det var ikke noe jeg vil gjøre igjen. Søstern min opplevde det samme med sin første, så de droppet 3d med nestemann.![]()
Uff da! De fleste babyene jeg har sett 3D-bilder av har sett ganske like utSå tenkte vel egentlig ikke at det sier så mye om hvordan de kommer til å se ut. Har ikke tenkt på at man selvfølgelig kan bli litt overrasket og skuffet. Kan jeg spørre om hvor langt du var på vei? Fikk dere vite noe annet relevant? Føler at baby i magen er større enn han burde vært nå og at det er veeeeldig lenge til november, derfor jeg døler jeg burde dratt på en ul til før termin. Selv om det helt sikkert bare er tull
![]()
I sept! Er 31 uker daNår skal du?
Jeg er sær, men får litt for mange skrekkfilmvibber og synes det ser så horribelt ut
i tillegg så vet jeg hvor teit akkurat det høres ut, for jeg kan ikke annet enn å le av meg selv