3D ultralyd

LoffIMagen

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Septemberlykke 2024
Har dere tenkt dere på flere ultralyden etter oul? 3D? Erfaringer?

Jeg har bestilt time i Tromsø på ultralydklinikken til 1. august, da vi kjører forbi på tur nordover ca da. Hadde ikke planlagt å gå inn for noe sånt, men de hadde rabatert pris så jeg slo til :-P Veldig spent da!

Har allerede vært på en ul etter oul. Måtte vite kjønn helt sikkert. :hilarious: Var forsåvidt 3d da, men ikke det samme som om man tar senere.:knegg: blir ikke ekstra 3d denne gangen. Fikk helt nedtur når jeg så eldstemann på 3d, så vi venter heller til frøkna kommer:D:Heartred

Har allerede vært på en ul etter oul. Måtte vite kjønn helt sikkert. :hilarious: Var forsåvidt 3d da, men ikke det samme som om man tar senere.:knegg: blir ikke ekstra 3d denne gangen. Fikk helt nedtur når jeg så eldstemann på 3d, så vi venter heller til frøkna kommer:D:Heartred
Hvordan nedtur?

Vi skal på 3D når jeg er 29+2, spent[emoji16]

Hvordan nedtur?

Han så ikke ut. :bag: jeg grein etter ultralyden. :bag: på skjermen var det ei diger nese med en unge på.:bag: har ikke tatt være på filmen vi fikk med engang. :bag:
Sjokket var jo veldig stort når han ble født, og var verdens vakreste. :Heartred:knegg:
Men det var ikke noe jeg vil gjøre igjen. Søstern min opplevde det samme med sin første, så de droppet 3d med nestemann. :hilarious:

Han så ikke ut. :bag: jeg grein etter ultralyden. :bag: på skjermen var det ei diger nese med en unge på.:bag: har ikke tatt være på filmen vi fikk med engang. :bag:
Sjokket var jo veldig stort når han ble født, og var verdens vakreste. :Heartred:knegg:
Men det var ikke noe jeg vil gjøre igjen. Søstern min opplevde det samme med sin første, så de droppet 3d med nestemann. :hilarious:

Uff da! De fleste babyene jeg har sett 3D-bilder av har sett ganske like ut :D Så tenkte vel egentlig ikke at det sier så mye om hvordan de kommer til å se ut. Har ikke tenkt på at man selvfølgelig kan bli litt overrasket og skuffet. Kan jeg spørre om hvor langt du var på vei? Fikk dere vite noe annet relevant? Føler at baby i magen er større enn han burde vært nå og at det er veeeeldig lenge til november, derfor jeg døler jeg burde dratt på en ul til før termin. Selv om det helt sikkert bare er tull :)

Uff da! De fleste babyene jeg har sett 3D-bilder av har sett ganske like ut :D Så tenkte vel egentlig ikke at det sier så mye om hvordan de kommer til å se ut. Har ikke tenkt på at man selvfølgelig kan bli litt overrasket og skuffet. Kan jeg spørre om hvor langt du var på vei? Fikk dere vite noe annet relevant? Føler at baby i magen er større enn han burde vært nå og at det er veeeeldig lenge til november, derfor jeg døler jeg burde dratt på en ul til før termin. Selv om det helt sikkert bare er tull :)

Når jeg tok 3d med førstemann var jeg vel 30-32 uker tror jeg. :)
Fikk ikke vite noe annet da enn hva de hadde sett på oul.
Men vi var på privat ul hos Lundring på mandag, når jeg var 22+2 Nå, og følte jeg fikk mye bedre informasjon enn på sykehuset. Han Så også hvor stor hun var, og alt var innenfor normalen. Veldig betryggende, så om du har noen tvil eller ikke er helt fornøyd etter oul synes jeg du burde kjøre på. ;)

Jeg synes 3D er skikkelig creepy så har alltid sagt at jeg ikke vil at de skal «slå over» til 3D uten forvarsel så jeg kan knipe sammen øya :hilarious: Jeg er sær, men får litt for mange skrekkfilmvibber og synes det ser så horribelt ut :smiley-ashamed004 i tillegg så vet jeg hvor teit akkurat det høres ut, for jeg kan ikke annet enn å le av meg selv :P

Har bestilt 3D i september hos Lundring, men valgte Martin Sørensen[emoji4][emoji11]

Vi var på 3D med lillesøster og det var en fantastisk opplevelse. Nå er det siste graviditet og jeg tar alle siste opplevelser jeg kan få. Så vi skal 2. august når jeg er 25+2 [emoji173]️

Jeg ønsker ikke 3D UL. Hvil det skal være overaskelse hvordan den lille ser ut[emoji7]

Jeg har enda ikke bestilt 3D-ultralyd, men med førstemann var vi og det var helt fantastisk! Utrolig spennende og fascinerende. Husker jeg sa da at vi MÅ gå igjen om vi får fler. Hun som gjorde det da var veldig fornøyd med lillegutt som lå akkurat som han skulle og vi fikk helt nydelige bilder og filmer. Er redd det blir en nedtur å gå med lillesøster, siden hun har lagt "teit til" på tul og oul. Men for all del, hun snur jo på seg. Jeg tenker vi tar en sjans. Går i såfall samme plass, Ultralydklinikken. Er 24 uker denne uken, så bør få ræven i gir å bestille. Hehe. Men har nesten 2 timers kjøring hver vei, så må planlegges litt.

Vurderte det, men siden jeg får ul hver 4. uke frem til fødsel pga diabetes tror jeg at jeg dropper det. Føler jeg får sett han nok før han faktisk kommer [emoji4]

Har bestilt i Trondheim på Ultraportalen, er ca 25 uker på vei når jeg skal dit i august. Noen med erfaring fra Ultraportalen?
Har ikke tatt 3D med de andre 3, så nå er det liksom siste gangen muligheten byr seg så da valgte jeg det ;)

Back
Topp