3D ultralyd

Har bestilt i Trondheim på Ultraportalen, er ca 25 uker på vei når jeg skal dit i august. Noen med erfaring fra Ultraportalen?
Har ikke tatt 3D med de andre 3, så nå er det liksom siste gangen muligheten byr seg så da valgte jeg det ;)

Sniker fra oktober her:) har vært på ultraportalen flere ganger, i forrige svangerskap var jeg der i uke 25 på 3D ultralyd og fikk ganske gode og detaljerte bilder :) var vel litt i tidligste laget men ser jo tydelig at hun ligna på seg selv. De er flinke og tar seg god tid og du får mange bilder :)
 
Vi skal[emoji4] Synes det var veldig fint i sist svangerskap, og håper det blir det samme denne gangen. Det viktigste for meg er egentlig bare å få vite at alt fortsatt ser bra ut med babyen og få en indikasjon på vekst, siden storebror var relativt stor. Får vi gode bilder, så er det en ren bonus[emoji4]
 
Vi skal[emoji4] Synes det var veldig fint i sist svangerskap, og håper det blir det samme denne gangen. Det viktigste for meg er egentlig bare å få vite at alt fortsatt ser bra ut med babyen og få en indikasjon på vekst, siden storebror var relativt stor. Får vi gode bilder, så er det en ren bonus[emoji4]
Det er litt det jeg tenker på også :)
 
Vi tenker å ikke dra på 3D. Hadde en ultralyd i uke 9 og en i uke 14 i tillegg til OUL siden jeg var litt nervøs i begynnelsen. Så føler vi har brukt nok penger på UL allerede [emoji85][emoji13]
 
Back
Topp