Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må du ta privat ja.Jeg ønsker også 3D ultralyd etter hvert, og lurer på når det er vanlig å ta det? Evt, når det er størst sjanse for best bilder. Er bare 13+1, så er vel noen uker igjen før det blir aktuelt. Må man gjøre det på privatklinikk?
Så fine bilder av lille bebi
Jeg har vært, men fikk ingen gode bilder. Hadde håpet å se ansiktet, men navlestrengen lå i veien.
Nei. Han mente at det var det beste han fikk til når navlestrengen lå som den gjorde. Fikk se hele kroppen så alt så fint ut, og fikk et bilde i profil som var greit nok. Men ingen bilder av ansiktet som jeg hadde håpet på. Så følte ikke at det var verdt 1200 kr - ettersom jeg har vært på vanlig ultralyd som bekreftet at ting så greit ut. Mitt håp for 3D var nok å se ansiktet ;-) Tror nok at jeg hadde vært mer positiv om jeg hadde fått noen fine bilder som andre her har fåttFikk du ny time da?
Nei. Han mente at det var det beste han fikk til når navlestrengen lå som den gjorde. Fikk se hele kroppen så alt så fint ut, og fikk et bilde i profil som var greit nok. Men ingen bilder av ansiktet som jeg hadde håpet på. Så følte ikke at det var verdt 1200 kr - ettersom jeg har vært på vanlig ultralyd som bekreftet at ting så greit ut. Mitt håp for 3D var nok å se ansiktet ;-) Tror nok at jeg hadde vært mer positiv om jeg hadde fått noen fine bilder som andre her har fått![]()