3D-ultralyd

Skal ikke, har lyst til å spare kjønn og utseende til fødsel. Men det er vanskelig å ikke vite, er så nysgjerrig så måtte kontrollere meg på ul for å ikke se etter;)

Ja, vi skal om et par uker. Var med første, fikk fine bilder og vil gjøre det likt denne gangen også :)
Synes det var en fin opplevelse. Storebror på 4,5 år, skal få være med denne gangen, så det er ekstra stas.

Vi skal ikke. Var ikke med første og har ikke noe behov når vi vet kjønn. Sparer pengene og spenningen :-)

Skal ikke, men skal på ekstra sjekk på sykehuset i uke 29/30.. Får ikke 3D men synes ikke de bildene er spesielt fine og like med fasiten likevel ;)

Skal i uke 26/27, rett før påske. Var med begge guttene i uke 25. Veldig moro :)
Skal på Kvinnedoktor i Tønsberg.

Nei, var med første og syns ikke det var så fantastisk som alle skal ha det til. Og fine bilder eksisterer ikke for meg før babyen er ute, ul bilder er IKKE fine altså, sorry :p

Har vært :) Fikk endelig vite kjønn..har vært så nyskjerrig..og storesøster synes det er veldig kjekt å vite :)

Nei, var med første og syns ikke det var så fantastisk som alle skal ha det til. Og fine bilder eksisterer ikke for meg før babyen er ute, ul bilder er IKKE fine altså, sorry :p

Vi fikk ikke så fine bilder i 3D, men fikk vite kjønn :)

Vi skal ikke. Har ikke fått noen bra bilder tidligere, så utseendet blir en stor overraskelse! Kjønn vet vi og har ingen medisinsk grunn til å sjekke noe mer.

Jeg har veldig lyst til å reise på 3D ul, men er så usikker.. Mange sier dem får veldig dårlige bilder :( noen som vet hva det koster? Sånn ca pris :)

Vi skal i slutten av mars på 3d ul. Var sist og. Var veldig fornøyd med bildene og cdplaten vi fikk med (4d). Håper det blir like bra denne gang og . Var en fantastisk opplevelse. Skal til Ultralydportalen i Trondheim.

Vi skal også til 3/4d ultralyd på Lysaker. Hørte mye bra ut om dem.
Håpe for de beste. Vi vet ikke om kjønn ennå. Det blir moro.

Back
Topp