3D-ultralyd

Vi skal også til sigrids ultra, 6 februar :-D Er da i uke 29. Fikk fantastisk bra bilder med storebror så håper vi er like heldige denne gangen :-)
Tar turen innom ikea samme slengen å får handle inn til barnerommene, gleder meg :-D

Skal på 3D på onsdag, da er jeg 28+1. Veldig spent på om jeg får bra bilder, og om det fortsatt er jente ;) Fikk ingen bra bilder på OUL da hu lå med ryggen til.. Har morkaka foran også.

Skal på 3D på onsdag, da er jeg 28+1. Veldig spent på om jeg får bra bilder, og om det fortsatt er jente ;) Fikk ingen bra bilder på OUL da hu lå med ryggen til.. Har morkaka foran også.
Da må du skrive hvordan det blir er du snill:) For er like langt da jeg skal også har jeg morkaka foran selv.

Ja jeg skal tilbake i uke 29 ! Så håper det blir bra

Jeg er 29 + 1 når vi skal!

Hadde en utrolig fin opplevelse da vi gjorde det med storebror, og fikk både bra bilder og videoer. Håper på det samme denne gangen med lillesøster ☺️

Så fine bilder! :-)
Er det morkaken som ligger foran der?
Vet du når der anbefales å ta 3D ultralyd med morkaken foran? Jeg har også det. :-)
Ja den ligger foran :) anbefales fra uke 26 - 30 trur jeg :) vi fikk ikke så bra bilder fordi hun lå med armer og bein foran ansiktet :) skal på ny i uke 29

Ja den ligger foran :) anbefales fra uke 26 - 30 trur jeg :) vi fikk ikke så bra bilder fordi hun lå med armer og bein foran ansiktet :) skal på ny i uke 29
Takk for svar! :-)
Da har jeg enda noen uker å tenke på.
Har litt lyst på 3D ultralyd, så storesøster kan være med å se, og samtidig roe meg på at baby vokser som han skal, selv om vekten min står stille.
Samtidig er jeg usikker om jeg skal bruke så mye penger, når vi også må kjøpe nytt bilsete. Det er jo halve bilsetet det... :p

Takk for svar! :-)
Da har jeg enda noen uker å tenke på.
Har litt lyst på 3D ultralyd, så storesøster kan være med å se, og samtidig roe meg på at baby vokser som han skal, selv om vekten min står stille.
Samtidig er jeg usikker om jeg skal bruke så mye penger, når vi også må kjøpe nytt bilsete. Det er jo halve bilsetet det... :p
Ja det er faktisk det :P vi fikk det gratis fordi bildene ikke ble bra :) men det koster litt men synes det er værdt det :)

Ja det er faktisk det :p vi fikk det gratis fordi bildene ikke ble bra :) men det koster litt men synes det er værdt det :)
Men du betalte første gang?
Eller fikk du det gratis pga medisinsk kontroll?
Ser at bilsetet jeg lurer på koster 1999 kr, og 3D ultralyd koster jo 1200 kr...
Vet hva samboeren min tenker om det da iallfall! Hi hi! :p

Men du betalte første gang?
Eller fikk du det gratis pga medisinsk kontroll?
Ser at bilsetet jeg lurer på koster 1999 kr, og 3D ultralyd koster jo 1200 kr...
Vet hva samboeren min tenker om det da iallfall! Hi hi! :p
Oi her koster det 950:) jeg fikk det gratis pga det ikke ble bra :)

Back
Topp