Sist jeg tok det ( for 4 år siden..) kosta det 1000 kr her. Men mulig det har gått opp.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal 10. juni. Da er jeg 28+2. Her anbefalte de å ta det mellom uke 26-34. Koster 900kr og da får man med filmsnutter og bilder. Håper frøkna vil vise seg for oss.![]()
Tenkte bare å tipse om at det er kommet ny plass i haugesund og ta 3d ultralyd. Ultralydjordmødrene heter de og tar 950,-Vi bor i vindafjord kommune, men reiser ned til stavanger på en privat klinikk der. For i haugesund som er nermest der koster det 1800 kr. Så dobbelt så dyrt. Men hun i stavanger er kjempe flink så hvis hun var dyrest så tror kef kanskje vi ville gått til hun uansett
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenkte bare å tipse om at det er kommet ny plass i haugesund og ta 3d ultralyd. Ultralydjordmødrene heter de og tar 950,-![]()
Takk!! Gleder meg så mye til en se den lille igjenSetter stor pris på en tilbakemeldinglykke til på ultralyd da
Takk!! Gleder meg så mye til en se den lille igjenEr akkurat uke 24 da, så er på grensen til hva hun anbefalte til 3d, men kommer til å ta det igjen litt senere, siden det var litt greiere pris nå
![]()
Så kjekt å høreHar fått 3D på nesten alle ultralyda eg har vert på ♥♡♥ synst me fekk fine bilde både i veke 18 og no 24+6. Såg ho hade goe bollekinn å alt ♥♥
Bra at det var vellykket så tidelig og. Helt fantastisk at vi får sniktitte på våre barn i magen!
Vis vedlegget 63303 Vis vedlegget 63304
Det første bildet er et fra da jeg tok gender scan i uke 19, og da skrudde hun på 4D så jeg fikk se. Var nok ikke helt optimale forhold, for det er rimelig blurry.. Men det er jo et ansikt derBilde nummer to fant jeg på et forum forrige uke, og de er fra samme klinikken jeg har tenkt å bestille på! Eneste her i landet som tilbyr HD-kvalitet, så betaler ca 300kr ekstra for i forhold til vanlig 4D. Syntes det var en grei deal, selv om 1000kr for en scan er litt dyrt for meg og gubben som lever på britisk inntekt og ikke norsk. Håper likevel det er verdt det da
![]()
Da har jeg vært på ultralyd. Kjempe kjekt å se lille jentaSetter stor pris på en tilbakemeldinglykke til på ultralyd da
Da har jeg vært på ultralyd. Kjempe kjekt å se lille jentaFikk omtrent en time med ultralyd og 3d ultralyd, hun tok ut fire bilder, pluss jeg fikk med minnepenn. Jeg gikk rett på photobutikk og tok ut alle bildene
Jordmoren var veldig flink og svarte på alle spørsmål vi hadde. Anbefales så absolutt
![]()