3D ultralyd?

Sist jeg tok det ( for 4 år siden..) kosta det 1000 kr her. Men mulig det har gått opp.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal 11. juni. Da er jeg 28+3. Her anbefalte de å ta det mellom uke 26-34. Koster 900kr og da får man med filmsnutter og bilder. Håper frøkna vil vise seg for oss. ❤️

Last edited:
Eg skal betale 1300 kr når eg skal i begynnelsen i juni. Synes det er dyrt, men trur det er vel verdt pengane :) Gleda oss masse! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi bor i vindafjord kommune, men reiser ned til stavanger på en privat klinikk der. For i haugesund som er nermest der koster det 1800 kr. Så dobbelt så dyrt. Men hun i stavanger er kjempe flink så hvis hun var dyrest så tror kef kanskje vi ville gått til hun uansett :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Tenkte bare å tipse om at det er kommet ny plass i haugesund og ta 3d ultralyd. Ultralydjordmødrene heter de og tar 950,- :):)

Husker ikke eksakt, for jeg spurte så mange spørsmål og var en smule ivrig:) Men mener hun sa det både var med bilder, film og minnepenn. Har time neste uke, så kan eventuelt gi tilbakemelding da.

Setter stor pris på en tilbakemelding :) lykke til på ultralyd da :)

Takk!! Gleder meg så mye til en se den lille igjen:) Er akkurat uke 24 da, så er på grensen til hva hun anbefalte til 3d, men kommer til å ta det igjen litt senere, siden det var litt greiere pris nå:)

Da har vi vært på 3D ultralyd og er kjempe fornøyd me resultatet selv om han var litt sjenert og gjemte seg :p ut ifra hva vi har sitt på bildene er han en gid blanding av både mammaen og pappaen sin <3 det at jeg er 25+6 gjorde ingenting. Det var en fin tid og ta det på sa hun :) på bilde er litt av morkaken i veien og nesen blir derfor litt spissere enn den kanskje er :p ImageUploadedByBV Forum1400972664.893329.jpg
Pga at jeg tok bilde av bilde ble det ekstra uklart fordi kameraet klarte ikke helt og skjønne hva det tok bilde av :p

image.jpg image.jpg

Det første bildet er et fra da jeg tok gender scan i uke 19, og da skrudde hun på 4D så jeg fikk se. Var nok ikke helt optimale forhold, for det er rimelig blurry.. Men det er jo et ansikt der :) Bilde nummer to fant jeg på et forum forrige uke, og de er fra samme klinikken jeg har tenkt å bestille på! Eneste her i landet som tilbyr HD-kvalitet, så betaler ca 300kr ekstra for i forhold til vanlig 4D. Syntes det var en grei deal, selv om 1000kr for en scan er litt dyrt for meg og gubben som lever på britisk inntekt og ikke norsk. Håper likevel det er verdt det da :)

Vis vedlegget 63303 Vis vedlegget 63304

Det første bildet er et fra da jeg tok gender scan i uke 19, og da skrudde hun på 4D så jeg fikk se. Var nok ikke helt optimale forhold, for det er rimelig blurry.. Men det er jo et ansikt der :) Bilde nummer to fant jeg på et forum forrige uke, og de er fra samme klinikken jeg har tenkt å bestille på! Eneste her i landet som tilbyr HD-kvalitet, så betaler ca 300kr ekstra for i forhold til vanlig 4D. Syntes det var en grei deal, selv om 1000kr for en scan er litt dyrt for meg og gubben som lever på britisk inntekt og ikke norsk. Håper likevel det er verdt det da :)

Oi de siste bildene der var jo knallbra!
Så bra bilder håper jeg på også..

Setter stor pris på en tilbakemelding :) lykke til på ultralyd da :)

Da har jeg vært på ultralyd. Kjempe kjekt å se lille jenta:) Fikk omtrent en time med ultralyd og 3d ultralyd, hun tok ut fire bilder, pluss jeg fikk med minnepenn. Jeg gikk rett på photobutikk og tok ut alle bildene:) Jordmoren var veldig flink og svarte på alle spørsmål vi hadde. Anbefales så absolutt:)

Da har jeg vært på ultralyd. Kjempe kjekt å se lille jenta:) Fikk omtrent en time med ultralyd og 3d ultralyd, hun tok ut fire bilder, pluss jeg fikk med minnepenn. Jeg gikk rett på photobutikk og tok ut alle bildene:) Jordmoren var veldig flink og svarte på alle spørsmål vi hadde. Anbefales så absolutt:)

Så bra :) vi klarte ikke å vente så vi bestilte time hos ultralydjordmødrene på lørdag 2 uker siden :p var kjempe fornøyd :) han var litt sjenert så bildene ble helt ok. Men det er jo ikke deres feil :p eneste vi savnet litt er video. Når vi var i stavanger fikk vi cd med bilder og videoer :p lille gutt hikket, vinket og sparket og det er jo kjempe koselig og ha video av. :D :D

Det er ikke lenger mulighet å få 3D ul her vi bor, men heldigvis skal vi en tur til Oslo i uke 28, så vi tenkte å ta da. Er det noen fra Oslo som kanskje har noen erfaringer å komme med? Vi må bestille time ganske snart, men vet ikke hvor det er best.

Back
Topp