3d ul

Angelise

Elsker forumet
Fikk hilse på lillesøster i går, og hun er ca.1069g og 33 lang♡ Alt er fremdeles slik det skal være på alle måter og er så lettet og enda mer forelsket♡Hun ligger helt inntil morkaken og koser seg,den er forran på min høyre side, så stemmer bra med jeg kjenner mest bevegelse på venstre side :)

8bc330c6b3ea306a6e7dc8f700cdd479
b5c5d796464b786dd56bdaa2763f2368

SÅ fine bilder! Og for en søt frøken :) Vi var p 3D ul for noen uker siden for å ta en ekstra titt på lillemor, men desverre lå hun med hender og navlestreng forran ansiktet, vendt inn mot ryggen min for sikkerhetsskyld. Hverken sjokolade eller kald appelsinjus hjalp noe særlig, hehe.. Men var heldig og fikk noen ok bilder av ansiktet også, og det viktigste er jo å se at alt er som det skal :)

SÅÅÅ fine bilder og for en skjønn frøken :D så spennende med 3D - gleder meg til vi skal om 3 uker!

SÅ fine bilder! Og for en søt frøken :) Vi var p 3D ul for noen uker siden for å ta en ekstra titt på lillemor, men desverre lå hun med hender og navlestreng forran ansiktet, vendt inn mot ryggen min for sikkerhetsskyld. Hverken sjokolade eller kald appelsinjus hjalp noe særlig, hehe.. Men var heldig og fikk noen ok bilder av ansiktet også, og det viktigste er jo å se at alt er som det skal :)
SÅÅÅ fine bilder og for en skjønn frøken :D så spennende med 3D - gleder meg til vi skal om 3 uker!
Åh så så fine bilder:Heartred

Kjempe fornøyd ja♡
Ser på de nesten hele tiden, og gleder meg til å vise storebror bildene når han kommer hjem fra ferie hos bestemoren på søndag :)
Det er likheter mellom henne på disse bildene og de vi fikk av storebror, så blir så spennende å se henne når hun kommer :)

Låg henne med hodet opp el ned?
Har det noe å si for hvordan 3D bildene blir? Min lillegutt låg med hodet ned, og gjemte bort fjeset mot ryggen min. Og vi fikk ikke bilder av ansiktet:-(

Vi skal på ul 11 mai på sykehuset så håper vi får se i 3d også☺☺

Låg henne med hodet opp el ned?
Har det noe å si for hvordan 3D bildene blir? Min lillegutt låg med hodet ned, og gjemte bort fjeset mot ryggen min. Og vi fikk ikke bilder av ansiktet:-(

Hun lå med hodet ned, men inntil morkaken,så ikke mot ryggen min. Gjerne derfor det ikke blir bilder av ansiktet kanskje...
Skal du tilbake for et nytt forsøk?

Hun lå med hodet ned, men inntil morkaken,så ikke mot ryggen min. Gjerne derfor det ikke blir bilder av ansiktet kanskje...
Skal du tilbake for et nytt forsøk?

Ja vi får heldigvis en gratis time kommende uke.
Men regner ikke med at vi får flere forsøk en det da, om han ikke samarbeider. Men får utstyre meg med iskald cola/saft neste gang:-)

Ja vi får heldigvis en gratis time kommende uke.
Men regner ikke med at vi får flere forsøk en det da, om han ikke samarbeider. Men får utstyre meg med iskald cola/saft neste gang:-)
Håper det går mye bedre til uken da ;)

Back
Topp