3D ul?

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
noen som skal på 3D ul med babyen?
Vi var med storebror, så skal denne gangen også, bare vet ikke når,:p
Sist var jeg vel i uke 25 eller 26 tror jeg..

Når tenker dere det er best? Gleder meg til å se han igjen :D

Har ikke tilbud her og må reise et stykke.. Skal på morkakesjekk.. Får vi ikke vite kjønn der tar vi en vanlig ul rundt uke 34-36 tenker jeg :)

Sist hadde jeg 3D UL i uke 32 å det ble bra det :) Kommer nok til å ha det denne gangen også :P
Men vi får se. Syntes det var artig å ha 3D bilde for å sammenligne når hun kom ut..

Var med første bare , mest for å se kjønn da vi ikke fikk se det på oul. Syns ikke det var såå kult som forventet, og klarer ikke å se hvordan babyen ligner noen, eller seg selv, på bildene. Vi gidder altså ikke

Ja , skal 27 februar :) er da akkurat 28 uker :) trodde etter oul at jeg kunne klare meg uten men mååå bare se Lillegull igjen :D har også en veninne som var gravid for et par år siden ,alt var bra på oul og i svangerskapet generelt men på 3D ul ble det oppdaget at lungene var underutviklet. De prøvde å redde babyen uten hell desverre:-/ men hun var iallefall veldig glad for at de fant det ut og prøvde å gjøre noe.. Og at ikke babyen plutselig døde uten noe forvarsel .. Jeg bekymrer meg ikke alså , har god tro på at alt er på stell i magen her enda :)

Tenker på det, men har ikke bestemt meg.. Gjorde det ikke sist, så kanskje det ville vært gøy å prøve!? Får tenke litt til. :-)

Vi skal på u.l i uke 26. Han pleier å ta 3D u.l, så da regner jeg med at han får noen fine bilder da :)

Skal tidlig i februar, uke 25. Håper på å få vite kjønn :)

Ofte så ligger fostere i seteleie før uke 28-29 og kan da væe vanskeligere å ta bildene ;) (om det er hovedsakelig det man drar på 3D for å gjøre) Så mellom uke 28-34 er en fin tid å ta 3D på :)

Jeg har lyst ja :) Er det forresten rart at lille lå med hodet ned på oul? Ikke noe seteleie..

Samboer ble så freaka ut av 3D-visningen på oul, at jeg tviler på jeg får han med på noe egen 3D-ul :-P

Back
Topp