3D ul

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Har bestilt 3D på Sunndalsøra, men vet ikke noe om de.
Er blitt usikker på jeg kanskje heller skulle bestilt i Ålesund.
Noen som kan anbefale en av disse?

Hvor i ålesund? Den mrklinikken? Det er først fra uke 26/27 elns. Jeg var i trheim på ultralydportalen i uke 23. Der var det 3D/4D fra uke 23

For oss passer det best mellom uke 26 og 27.
Vet ikke hvem som er å anbefale i Ålesund.

Var på ultralyd portalen i Trondheim på søndag jeg også :) uke 23 +6

Ultralydportalen er kr 1400. Der er det i tillegg 4D så fikk minnepimne med bildene + videosnutter. Kan anbefale henne!:)

Vi var på mr klinikken sist, er usikker på om vi skal igjen eller om vi skal ta medi3.
jeg var i uke 27 sist, var i det tidligste laget. de som var senere enn meg fikk bedre bilde.

vet ikke om vi skal kaste bort penger på det heller, men jeg klarer ikke å fatte det er en gutt i magen. så kanskje =)

Vi var på mr klinikken sist, er usikker på om vi skal igjen eller om vi skal ta medi3.
jeg var i uke 27 sist, var i det tidligste laget. de som var senere enn meg fikk bedre bilde.

vet ikke om vi skal kaste bort penger på det heller, men jeg klarer ikke å fatte det er en gutt i magen. så kanskje =)
Jeg var i uke 23 i trheim og fikk se bra. Hun sa tidspunkt har ingenting å si. Dermed hvordan ungen lå hadde alt å si!

Bra bilder kan man få uansett når man drar, men det anbefales å ta 3D mellom uke 26 og 29. :) Da har de fått mer fettlag og litt mer særtrekk samtidig som det ikke har blitt så trangt at man ikke får gode bilder. :)

Jeg skal på den klinikken som ligger på Sirkus kjøpesenter. Ville egentlig ha samme som Lilleblomst var på, men de hadde ikke ledig time den helgen jeg skal. :) Der jeg skal koster det 1500 kr.

Akkurat to uker til i dag, gleder meg veldig! :)

Back
Topp