3D UL

Kristine79

Glad i forumet
Mange som skal ta det?

Har nettopp bestillt time, skal dit 14 oktober - er da i uke 28 [:)]

Vi skal 27 september [:)][:)]er da 25/26...

Gleder meg masse for DA får vi vite hva det blir...

Vi har planer om det ja. Tenkte å bestille time etter ordinær ul[:D]

Hadde egentlig ikke tenkt, men synes det blir lenge å vente til januar med å se henne igjen 

Ja det skal vi også! [:D] Gleder meg, får dobbeltsjekket at det er gutt også!
Men hvilken uke blir det best bilder i? Eller hvor langt på vei må man være?

Vi skal [:)]
Sist var vi i uke 28 fordi jeg har hørt at det er da man får de absolutt fineste bildene,men denne gangen kommer vi ikke til å vente så lenge. Er så spent på kjønnet,så tenker vi tar det i uke 24 siden det er det som er "grensen"

hadde egentlig tenkt det... men siden jeg likevel får ny ul i uke 32 pga bmi så vet jeg ikke helt...

skal på 3d 14 oktober jeg også. Gleder meg syyyyykt mye [:D]

Ja tenkte det. Har ikke bestillt noe enda, men begge har lyst! Syns det er veldig stas med video [:D]

Her er det 3D på ordinær ul[:D] Skal igjen 15. Oktober[:D] Her er det vanlig med 2 ul'er[;)]

Har veeeeldig lyst! Men er ikke helt sikker enda. Er så nervøs dagene før en ul at jeg ikke får sove eller oe[8D].

Tror ikke det blir det her. Vet faktisk ikke om de har det her ei gang. Ikke vært på ordinær UL heller enda, så må se hva slags opplevelse jeg får der først :)))

Vi skal! :) Aaaaltfor lenge til januar! [:D] Har ikke bestilt noe time enda da....

hadde egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det.. men har ombestemt meg[;)]

får vist 3D på ordinær UL i følge venninnene mine som har vært hos samme gyno. som jeg skal... [;)][;)][;)]

sist jeg var gravid hadde de bare 3D i bergen og oslo men nå har han vist fått det han og.... gleder meg masse til å prøve d... [:D][:D][:D]

Vi skal! [:D] har ikke bestilt enda men tenker på å bestille til begynnelsen av oktober... [:)]

jeg har veldig lyst men hakke bestilt noe time enda. det koster jo litt kan du si:) noen som vet om man kan henvises av jordmor om det er privat klinikk? tenker å¨den i drammen

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

får vist 3D på ordinær UL i følge venninnene mine som har vært hos samme gyno. som jeg skal... [;)][;)][;)]

sist jeg var gravid hadde de bare 3D i bergen og oslo men nå har han vist fått det han og.... gleder meg masse til å prøve d... [:D][:D][:D]

Du skal sikkert til Rune Braut[;)] Da må du spørre om en time til senere også, så får du det[:)] han er kjempesnill[:D]

Back
Topp