3D UL

Vi var på det nå rett før vi dro på ferie, og skal igjen på tirsdag (siden jeg bare var 16 uker når jeg var der sist) Også skal vi på 3D igjen i uke 32 [:D]

Men, så skal det jo nevnes at vi får henvisning av legen dit da, så vi betaler ikke for annet enn bilder og dvd film (80 kr)

3D er jo helt sinnsykt dyrt egentlig, og hadde vi måtte betale full pris, så hadde jeg nok bare gjort det èn gang, i uke 32 =)

ORIGINAL: mammaveneterpådeg

jeg har veldig lyst men hakke bestilt noe time enda. det koster jo litt kan du si:) noen som vet om man kan henvises av jordmor om det er privat klinikk? tenker å¨den i drammen

Jeg skal på den i drammen, vet ikke om du kan få noen henvisning! Men hun er visst veldig flink har jeg hørt, koster 1200 og da får du med bilder og video!

ORIGINAL: tone86

hadde egentlig tenkt det... men siden jeg likevel får ny ul i uke 32 pga bmi så vet jeg ikke helt...

Vi skal og på 3d[:)] var jo så gøy når vi var på 3d med minstemannen[:)]

Men hvofor skal du ha en ekstra ul pga bmi??
Hva er de på utkikk liksom??

Jeg fikk og en ny innkallelse til ul i oktober, men det var pga av at legens termin og ul terminen var 12 dager ifra hverandre. Og når de er mere enn 10 dager imellom, så får man ny ul.

Back
Topp