3D ul I dag :-)

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Det var så gøy!! Noe så morsomt har jeg ikke opplevd før... Så koselig å se hvordan hun ser ut :-) Min skjønne lille prinsesse ❤
0b0afdb175b43caf89f27e45ed5ab995

Så søt liten :) !

Anbefaler ultralydklinikken.no!!!! For en herlig sonograf... Han var så snill, både mot oss som foreldre og sønnen min på 9 år som var med.
Han tok seg god tid, fikk mange fine bilder!
Paret som var før oss hadde en sjenert baby i magen, så de fikk gå å kjøpe en brus med sukker også komme inn igjen etterpå.

Anbefaler ultralydklinikken.no!!!! For en herlig sonograf... Han var så snill, både mot oss som foreldre og sønnen min på 9 år som var med.
Han tok seg god tid, fikk mange fine bilder!
Paret som var før oss hadde en sjenert baby i magen, så de fikk gå å kjøpe en brus med sukker også komme inn igjen etterpå.

Han som heter Hovind? :D har time hos han 17 september

Vi har time hos han Hovind i Tromsø om en uke :-) 14 aug :-) gleder oss :-)

Ja, Hovind :-) Kjempe flott mann... Å kjempe flink i faget sitt! :-) Sa til han at jeg skulle anbefale han til alle. Han åpner også ny ultralyd klinikk i Drammen nå snart...

Så fint bilde! 3D er herlig :)

Veldig fint bilde :) alltid morsomt å få sett litt ekstra på dem ^-^

Tusen takk alle sammen ❤

Ja, Hovind :-) Kjempe flott mann... Å kjempe flink i faget sitt! :-) Sa til han at jeg skulle anbefale han til alle. Han åpner også ny ultralyd klinikk i Drammen nå snart...

Åh så godt og høre! Gleder meg til jeg skal :D Fikk dere mange bilder?

Ham skrev ut 4 bilder, også fikk vi med kjempe mange andre på minne kort samt noen film snutter :-)

Må man ha med en egen minnepenn ?

Nei, man får ifra klinikken :-)

Back
Topp