Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke du ny time da?merkelig.. da føler jeg at vi var veldig heldig ☺Vi var i uke 25fikk ikke ett eneste bra bilde av baby, han lå med ryggen til, ansiktet inn i morkaka og hendene rundt ansiktet.
Fikk ikke du ny time da?merkelig.. da føler jeg at vi var veldig heldig ☺
Trodde du hadde betalt i dyre dommer for 3d☺nei men da skjønner jeg☺Nei, det var på sykehuset, så får ikke ny time "bare" for bildene.. De fikk tatt di målene som skulle tas, og det var jo det som var det viktigste![]()
Ble bildene bra? (Har ikke tilgang til skjult) skal selv i neste uke og da er jeg 25 uker på vei, er redd det er for tidlig..Var i uke 24Lagde tråd på skjult med bilde
Var kjempestas!!
Det så ganske tydelig og bra ut det der da!Vis vedlegget 177112 Tror dette var 24+2![]()
AbsoluttDet så ganske tydelig og bra ut det der da!![]()
Får en snik kikk igjen i morgen da jeg skal inn for ekstra oppfølgingIih jeg skal imorgen!![]()
Syns det er koselig å få se henne igjen og forhåpentligvis få bekreftet en gang til at det faktisk er en hun:') sliter med å stole på OUL når det kommer til kjønnFår en snik kikk igjen i morgen da jeg skal inn for ekstra oppfølgingTror det bare er vanlig ul men koselig å få se henne igjen
![]()