3D/4d ultralyd

Gullis!

Elsker forumet
Mange som har vært? Jeg skal i dag. Har vært helt fantastisk de andre gangene og håper det blir like bra i dag! Gleder meg til å vise bilder til storesøsken også:)

Var i uke 16 men skal nå den 24 mai da er eg nesten 29 uker. Da skal storesøster bli med:) blir spennende!@

Var i uke 24 :) Lagde tråd på skjult med bilde ❤️ Var kjempestas!!

Vi var i uke 25 :) fikk ikke ett eneste bra bilde av baby, han lå med ryggen til, ansiktet inn i morkaka og hendene rundt ansiktet.

Fikk ikke du ny time da?merkelig.. da føler jeg at vi var veldig heldig ☺

Nei, det var på sykehuset, så får ikke ny time "bare" for bildene.. De fikk tatt di målene som skulle tas, og det var jo det som var det viktigste :)

Det så ganske tydelig og bra ut det der da!:-)
Absolutt :) Var 28 uker sist, men hun hadde det for trangt til at vi fikk noen særlig gode bilder. Hadde morkaken mot ansiktet. Derfor vi dro før nå :)

Var 29 uker i dag, ultralyden var helt super. Men jeg får komme tilbake til gratis ul neste uke, fordi sonografen ikke var fornøyd med antall brukbare bilder fordi bebisen gjemte seg☺️ Så fornøyd! I tillegg var målene slik de skulle være. Både jordmor og sonografen sa i dag at de trodde jeg nok var lengre på vei, akkurat slik jeg tror, så jeg måtte ikke bli overrasket om det ble tidligere fødsel.

Skal på 3D den 25, gleder meg

Jeg var på 3D allerede i uke 19 siden vi ikke fant ut kjønn på ordinær UL. Fikk et par veldig bra bilder. Andre var litt utydelige fordi han var litt liten ennå :) Veldig sprøtt å se så tydelige bilder av beboeren i magehuset!

Får en snik kikk igjen i morgen da jeg skal inn for ekstra oppfølging :) Tror det bare er vanlig ul men koselig å få se henne igjen ❤️
Syns det er koselig å få se henne igjen og forhåpentligvis få bekreftet en gang til at det faktisk er en hun:') sliter med å stole på OUL når det kommer til kjønn:p aner ikke hvorfor men

Back
Topp