3D / 4D erfaringer

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har tatt 3D / 4D ul i Oslo? Noen som har vært på Oslo medisinske? Får man med seg film eller bare bilder? Hørte det var flere steder man kunne få film men husker ikke hvor...

Har ingen erfaring med Oslo, men har tatt det selv i hjembyen min, og da var leverandøren av ultralydmaskinene der samme dagen. De sa at det var lite bra film man kunne få, og at 4d var så som så... Så vi fikk ikke noe. Fikk "film" med førstemann, men da var det bare 10 bilder tatt etter hverandre som var satt sammen og ble spilt av, så det ble liksom ikke ordentlig film (varte 2 sek). Men kan jo være noen andre har andre erfaringer?

Men anbefaler virkelig 3D ultralyd! Var i uke 25, og det var kjempekoselig! :) mini ville selvfølgelig ikke vise seg i det hele tatt og fikk kun to fine bilder. :( men vi fikk
Lov å komme igjen 5 dager senere og da hadde mini snudd seg så vi fikk kjempemange fine bilder og også søte filmsnutter i 2D :) tror de fleste lar deg prøve en gang til hvis det er umulig å få bra bilder første gang :)

Hvor ligger det? Fornebu?

Vært på ultralydklinikken på Fornebu :) veldig morsomt og spennende :) mange fine bilder og videoer med hjem :)

Han undersøker om lille har det bra og alt sånt før det "morsomme" starter :)

Hvor ligger det? Fornebu?

Vært på ultralydklinikken på Fornebu :) veldig morsomt og spennende :) mange fine bilder og videoer med hjem :)

Han undersøker om lille har det bra og alt sånt før det "morsomme" starter :)
Midt i sentrum :) er liksom så vanskelig å velge, alle har forskjellige erfaringer...

Å ja. Nei. Jeg har ikke vært der, men spør på generell. Da får du sikkert masse svar ;)
Har gjort det. Ingen svar :( men jeg får ta sjansen. Er jo bare en gang men gjør dette så vil ikke ende opp med en dårlig opplevelse :)

Jeg var på familie klinikken på Majorstua hos Mille. Hun var kjempe flink og brukte nesten 1 time :) vi fikk 27 videoer av lille jenta :)

Back
Topp