37 uker

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Og dette svangerskapet har flyyydd!!! Av sted. Men nå merker jeg at jeg er utålmodig, så håper han kommer snart eller at de neste ukene og går fort :/
Ihvertfall deilig å vite at jeg er kommet over prematurstempelet!

Eg skjønna akkurat kva du meiner! Syns tida har gått så ufattelig fort :) kjekt å ha passert 37 baby er fiks ferdig og velkommen til verda :) Er idag 38+3 veker og det går fortsatt fort! Begynna å bli litt utolmodig og guten må gjerne komma snart, men får vel belage meg på overtid ;)

Og andre synes det går så hinsides sakte.. Men når man er sykemeldt hele svangerskapet så blir det sånn :(

Og andre synes det går så hinsides sakte.. Men når man er sykemeldt hele svangerskapet så blir det sånn :(

Har vært hjemme siden uke 14 selv, men ikke kjeda meg en dag :/ men sånn er det vel med 5 unger i hus fra før av. Samt hele tiden nye prosjekter.
Nå maler vi huset utvendig og jeg står å maler taket over inngangspartiet :P får vi se om det setter fart på sakene!

Har vært hjemme siden uke 14 selv, men ikke kjeda meg en dag :/ men sånn er det vel med 5 unger i hus fra før av. Samt hele tiden nye prosjekter.
Nå maler vi huset utvendig og jeg står å maler taket over inngangspartiet :P får vi se om det setter fart på sakene!

Har holdt sofaen for det meste og bare småpuslet med husarbeid.. Det er kjedelig det. Har ikke kunne bedrive prosjekter annet enn strikkinga og det er og kjedelig i lengden :p

Har holdt sofaen for det meste og bare småpuslet med husarbeid.. Det er kjedelig det. Har ikke kunne bedrive prosjekter annet enn strikkinga og det er og kjedelig i lengden :p

Den ser jeg er kjedelig ja
. Godt vente tiden snart er over nå da!

Back
Topp