Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hurra!
Klokken er over midnatt, så nå er jeg endelig 37+0, og inne i den perioden hvor man kan håpe på fødsel nårsomhelst
Yay!
Har du lenge igjen dit?
Eller er du kommet forbi 37 uker, og venter du og?
Noe maserier/hyppige kynnere/andre tegn? Diskuter ventetiden med meg
Jeg er spent og bare kjempeklar for føding
Klokken er over midnatt, så nå er jeg endelig 37+0, og inne i den perioden hvor man kan håpe på fødsel nårsomhelst
Yay!
Har du lenge igjen dit?
Eller er du kommet forbi 37 uker, og venter du og?
Noe maserier/hyppige kynnere/andre tegn? Diskuter ventetiden med meg
Jeg er spent og bare kjempeklar for føding
Hvis ikke får jeg bare smøre meg med tålmodighet! Det er fortsatt 3 uker igjen til termin 

De siste ukene er lange men vi må vel bare smøre oss med tålmodighet. Det nærmer seg uansett fort nå

Jeg er 37+5 i dag, og er egentlig veldig klar for å bli ferdig. Men har fremdeles mye igjen å gjøre hjemme og på jobb, så sånn sett kan han bare bli der inne litt til. Har vært i en fantastisk form fram til for noen dager siden, da begynte jeg å kjenne på å være sliten og trøtt. Så tror kroppen min ønsker å bremse ned nå. I tillegg føler jeg meg så stappa at det mest er problematisk nå. Vekstkontroll på tirsdag, da får jeg vel enten en dato for igangsetting, eller en ny kontroll dersom jeg får lov å gå litt lengre. Svangerskapsdiabetes er årsaken til evt igangsetting. Heldigvis er veslebror estimert til å være innenfor grensene.

Nå er det virkelig ikke lenge til hun kommer, tenk det kanskje kun er snakk om dager
Veldig spennende

Men håper det popper for deg snart
Må prøve å finne meg noen prosjekter for å få tida til å gå tror jeg