37 uker ! Let the waiting game begin!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hurra!
Klokken er over midnatt, så nå er jeg endelig 37+0, og inne i den perioden hvor man kan håpe på fødsel nårsomhelst :D

Yay!
Har du lenge igjen dit?
Eller er du kommet forbi 37 uker, og venter du og?
Noe maserier/hyppige kynnere/andre tegn? Diskuter ventetiden med meg ❤️
Jeg er spent og bare kjempeklar for føding :p
 
37+1 i dag!
Ingen tegn på at noe skal skje i nærmeste framtid, og jeg tror heller ikke at det kommer til å gjøre det. Min plan er å føde tidligst til termin
De neste ukene blir travle. Jeg hadde i utgangspunktet siste dag på jobb i går, men ble ikke ferdig med alt, så må vel ta et par dager til iallfall.
Men gleder meg til å bare ha fri nå framover!
Men med en konfirmasjon dagen før termin blir det nok å ordne.
Og så må jeg få begynt å ordne alt av babyting. Har egentlig ikke noe klart enda. Men satser på å få ordnet alt ganske snart!
Har jo litt utstyr etter de to andre som jeg kan bruke, men har en del vasking å gjøre!
Men det blir en spennende tid framover, og jeg håper at jeg fortsetter å være i like god form som jeg er nå!
 
37+1 i dag!
Ingen tegn på at noe skal skje i nærmeste framtid, og jeg tror heller ikke at det kommer til å gjøre det. Min plan er å føde tidligst til termin
De neste ukene blir travle. Jeg hadde i utgangspunktet siste dag på jobb i går, men ble ikke ferdig med alt, så må vel ta et par dager til iallfall.
Men gleder meg til å bare ha fri nå framover!
Men med en konfirmasjon dagen før termin blir det nok å ordne.
Og så må jeg få begynt å ordne alt av babyting. Har egentlig ikke noe klart enda. Men satser på å få ordnet alt ganske snart!
Har jo litt utstyr etter de to andre som jeg kan bruke, men har en del vasking å gjøre!
Men det blir en spennende tid framover, og jeg håper at jeg fortsetter å være i like god form som jeg er nå!

Herlig at du er i såpass god form i alle fall!
Det er ikke jeg.. Og da blir man litt ekstra utålmodig :p Kunne godt gå en stund til om jeg bare var i god form!

Får håpe for din del at lille holder seg der litt til. Jeg regner ikke med å gå mer enn kanskje en uke, halvannen til, men får jo se. De er ikke så gode på å la seg planlegge på dagen, disse små. :p
 
37+0 på onsdag, håper fødselen starter så fort som mulig etter det:D Foreløpig få tegn til at det skal skje, men.
 
36+6 i dag, så 1 dag igjen til lille ikke lenger regnes som prematur! Håper han ønsker å komme i løpet av denne uken! Har hatt såpass mye plager og vondter så kjenner jeg er klar for å bli ferdig.. :p Skal på vekstkontroll på tirsdag pga han ligger +20% over gjennomsnittet, så krysser fingrene på at han synes det blir for trangt nå! Jeg har også bursdag på fredag (17.sep) så hadde vært kjempegøy om han kom da! :Heartblue Hvis ikke får jeg bare smøre meg med tålmodighet! Det er fortsatt 3 uker igjen til termin :dance008
 
36+5 i dag:Heartred
Har hatt noe modningstegn denne uken. Blant annet kraftigere og vonde kynnere. Litt blod på papiret en natt og på kontroll hos jordmor på onsdag var jeg ganske moden og hadde litt åpning. Det kan jo enda gå mange uker til lille venn kommer men jeg håper hun har tenkt seg ut innen et par uker kanskje:love017 De siste ukene er lange men vi må vel bare smøre oss med tålmodighet. Det nærmer seg uansett fort nå:love7
 
Hurra!
Klokken er over midnatt, så nå er jeg endelig 37+0, og inne i den perioden hvor man kan håpe på fødsel nårsomhelst :D

Yay!
Har du lenge igjen dit?
Eller er du kommet forbi 37 uker, og venter du og?
Noe maserier/hyppige kynnere/andre tegn? Diskuter ventetiden med meg ❤️
Jeg er spent og bare kjempeklar for føding :p
36+5 i dag, snart der :D
Har den siste uken hatt masse vondt i hele kroppen. Tror det er skikkelig nedpress jeg føler de gangene jeg reiser meg opp fra sofa eller seng, må gå en stund med brede bein og klarer ikke helt rette meg opp med en gang :p men masse vondter generelt kroppen, skal også på ny vekstkontroll neste uke på bursdagen min, skal kanskje bli satt igang da, men synes han kan komme ut på en egen dato, før eller etter, han fortjener å ha en egen bursdag :happy:
 
Gratulere med 37 uker! :angel8 Jeg er 37+5 i dag, og er egentlig veldig klar for å bli ferdig. Men har fremdeles mye igjen å gjøre hjemme og på jobb, så sånn sett kan han bare bli der inne litt til. Har vært i en fantastisk form fram til for noen dager siden, da begynte jeg å kjenne på å være sliten og trøtt. Så tror kroppen min ønsker å bremse ned nå. I tillegg føler jeg meg så stappa at det mest er problematisk nå. Vekstkontroll på tirsdag, da får jeg vel enten en dato for igangsetting, eller en ny kontroll dersom jeg får lov å gå litt lengre. Svangerskapsdiabetes er årsaken til evt igangsetting. Heldigvis er veslebror estimert til å være innenfor grensene.

Har hatt det jeg tror er maserier de siste par døgnene, kraftige og vonde kynnere. Blodspor i utfloden i går.
 
Gratulerer så mye med 37+0 uker, kjære du:love7:wav:Heartpink:dummy1: Nå er det virkelig ikke lenge til hun kommer, tenk det kanskje kun er snakk om dager:joyful: Veldig spennende:happy::smiley-bounce012:Heartpink Har du noen modningstegn på gang?:)

jeg er 35+0, så enda 2 uker til jeg er 37+0:rolleyes: men da kommer han også dagen etterpå:cool05:sad010:binkybaby:Heartblue:dummy::love017 Har de siste ukene hatt en del maserier, vond nedpress og siden jeg har polyhydramnion, så er jeg stappfull I magen. Ser fram til å bli ferdig nå og møte han:happy119:Heartred
 
35+5 her i dag så ei lita uke igjen! Det blir virkelig ei spennende tid fremover nå :p:Heartred
 
Jeg føler det er en evighet til uke 37. Ulempen med å ha termin i slutten av oktober :pEr 34+5 nå, så litt over 2 uker igjen til uke 37 :)

Nr 3 kan være en luring :) Ei venninne fødte sine 2 første barn i uke 38, og det tredje barnet gikk til maks overtid :wtf: Men håper det popper for deg snart :Heartpink
 
38+1 i dag, og så klar for å møte den lille gutten i magen! Har vært så tålmodig dette svangerskapet, men kjenner at hver dag uten fødsel nå er en evighet :hilarious: Må prøve å finne meg noen prosjekter for å få tida til å gå tror jeg :p
 
Jeg er 37+4, men driver og ser på sannsynlighet for fødsel hver dag, og i dag er den visst fortsatt bare på 1,4 % . 12 % sjanse for fødsel ila en uke.
 
37+5 i dag. Og blir lagt inn til igangsetting klokken 12 neste søndag. Føler dessverre lite modningstegn utenom tung og sliten kropp, og frynsete psyke ;) så redd igangsetting kan bli en lang prosess.
Godt å ha en dato å forholde seg til da :)
 
36+5 i dag, snart der :D
Har den siste uken hatt masse vondt i hele kroppen. Tror det er skikkelig nedpress jeg føler de gangene jeg reiser meg opp fra sofa eller seng, må gå en stund med brede bein og klarer ikke helt rette meg opp med en gang :p men masse vondter generelt kroppen, skal også på ny vekstkontroll neste uke på bursdagen min, skal kanskje bli satt igang da, men synes han kan komme ut på en egen dato, før eller etter, han fortjener å ha en egen bursdag :happy:

Du kan jo be om stripping f.eks, istedenfor å bli direkte satt i gang - og evt igangsetting om stripping ikke funker. Og selv om du blir satt i gang, så kan det jo ta tid før lille kommer. :)
Stripping kan hjelpe kroppen i gang, mer av seg selv, så vil gjerne ikke bli like intenst som med igangsetting. :)
 
36+5 i dag:Heartred
Har hatt noe modningstegn denne uken. Blant annet kraftigere og vonde kynnere. Litt blod på papiret en natt og på kontroll hos jordmor på onsdag var jeg ganske moden og hadde litt åpning. Det kan jo enda gå mange uker til lille venn kommer men jeg håper hun har tenkt seg ut innen et par uker kanskje:love017 De siste ukene er lange men vi må vel bare smøre oss med tålmodighet. Det nærmer seg uansett fort nå:love7

Spennende! Jeg har slim, men ingen blod, så.. ingen egentlig klare tegn. Litt mer murringer bare. :)
 
Gratulerer så mye med 37+0 uker, kjære du:love7:wav:Heartpink:dummy1: Nå er det virkelig ikke lenge til hun kommer, tenk det kanskje kun er snakk om dager:joyful: Veldig spennende:happy::smiley-bounce012:Heartpink Har du noen modningstegn på gang?:)

jeg er 35+0, så enda 2 uker til jeg er 37+0:rolleyes: men da kommer han også dagen etterpå:cool05:sad010:binkybaby:Heartblue:dummy::love017 Har de siste ukene hatt en del maserier, vond nedpress og siden jeg har polyhydramnion, så er jeg stappfull I magen. Ser fram til å bli ferdig nå og møte han:happy119:Heartred

Har hatt litt murringer de siste dagene, og kynnerene har blitt litt sterkere - sånn at jeg faktisk kjenner noen av dem. Men ellers er det ikke så mye. :p
Har tatt en alvorsprat med magen, da. x)
 
Jeg føler det er en evighet til uke 37. Ulempen med å ha termin i slutten av oktober :pEr 34+5 nå, så litt over 2 uker igjen til uke 37 :)

Nr 3 kan være en luring :) Ei venninne fødte sine 2 første barn i uke 38, og det tredje barnet gikk til maks overtid :wtf: Men håper det popper for deg snart :Heartpink

Uff, å gå overtid hadde jeg ikke gått med på, gitt. :p
Har prøvd å fortelle baby at jeg er klar nå, så da er det bare om hun er klar snart også. :p
Skal i alle fall slappe maks av, og la det gode oxytocinet få lov til å jobbe med kroppen :p
 
Hurra! Gratulerer! :Heartpink Er 37+3 i dag, så akkurat 3 uker til termin! Skal på vekstkontroll på onsdag da han låg +20 over gjennomsnitt for ca 2 uker siden. De snakka om kanskje igangsetting før termin dersom han vokser mer enn 20%. Jeg fikk panikk for induksjon der og da, men nå har jeg stappa i meg masse sjokolade og håper han har lagt på seg så godt at vi slipper overtid hvertfall :dance008
Haha, nei tror egentlig ikke de kommer til å sette meg i gang. Formen er rævva, jeg sover dårlig, klarer nesten ikke gå o er stuegulvet engang pga bekkensmerter, men kjenner ikke til noe modning nei.. men må si han har vært sykt mye mer aktiv siste dagene enn ellers i svangerskapet. Jeg håper han prøver å svømme ut! Er såååå klar for å få han i hendene mine, selv om jeg vet han har det trygt og godt i magen
 
Back
Topp