360 graders barnesete?!

Neida, er sikkert ikke så mye vanskeligere/lettere å ha barnet i annet sete, men frem til han klarer å ordne alt selv, så synes jeg det er kjekt :) Både før da han ikke gikk oppi setet selv og nå ift å få strammet selene skikkelig..

Vet ikke når vi kommer til å bytte stol, men i alle fall skal han være minst 4 år og minst 15 kg før beltestol. Men mistenker at vi kommer til å vente lenger.
Ja vent så lenge dere kan. Det er mye sikrere å sitte bakover!
Nå synes jeg det er skummelt at eldste snart må over på pute... Han er snart for lang for beltestolen sin. Og er 36 kg.. Men vi tyner den så langt det går. Men han er bare straks 8 år, så skulle gjerne sett at beltestolen passet et par år til...
 
Ene setet vårt er cybex sirona. Veldig fornøyd med det til baby 6 mnd og fram til 18 mnd. Etter det er det dårlig benplass. Hun er 3 år nå og det er straks for lite. Og hun er under gjennomsnittet stor ift alder.
 
Så cybex kan brukes, om man bare bytter til annen sete merke når sete skal snus i kjøreretning, bare for å slippe puta?
 
Så cybex kan brukes, om man bare bytter til annen sete merke når sete skal snus i kjøreretning, bare for å slippe puta?
Ja cybex sirona kan brukes, men det er mulig man da også må bytte til et annet bakovervendt sete fordi barnet vokser ut av sirona før det kan sitte i beltestol.

For er stolen utvokst bakovervendt er den jo også det fremovervendt, og da er det jo ingen vits med den puta [emoji6]

Cybex har jo også beltestoler, gode også.
 
Last edited:
Har cybex sirona, og opplever også at den ikke strammer hundre prosent likt. Puta ville jeg aldri brukt. Ellers er setet helt topp, 3-åringen sitter fint i det enda [emoji4] veldig praktisk med snu-funksjonen.
 
Back
Topp