Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne vært flinkereSå flink du/dere er!Godt å ha en noenlunde rein bil innvendig. Det er vi dårlige på egentlig.
![]()
Så bra at barna sovna fort. Krysser fingrene for ei lang og god natt nå da.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tenner på vei eller trøtt kanskje? Godt hun sovnetGod kveld til dere!
Sofasliting her.. Vesla sovna nettopp etter mye sutring, så nå skal jeg smøre meg noen rugsprø.
Luringen vår som var med å "plukke" rips til dessert i dag: Vis vedlegget 70617
Takk du også :-D må rydde og vaske litt ogFlink du er som vasker alt mulighehe..alle ungene var lagt mellom kl.19:00 og 19:30
så etter det brettet jeg klær, laget meg kaffe og har sett på tv.. nå var det visst ikke mer å se på! Så lurer på om jeg skal fortsette å brodere på det jeg broderer
(blir jo aldri ferdig
)
Åååå, så koselig med litt babykos!Hellu!
Jeg har kosemost med liten baby i flere timer nå og har hatt det så hyggelig med han og mora![]()
Hun ble også veldig glad for lua jeg hadde strikket til han
Nå er det kveldsmat, jordbær og strikking på agendaen![]()
Skal ringe hun nå :-DJa hør med hunvet det er noen sider i norge som fikser all slags bilder, man trenger bare å sende inn det bilde man vil ha
men ikke sjekket pris
![]()
Tann på vei opp iallfall, så det kan være en årsak. Hver gang jeg var oppe hos henne spurte hun etter pappa, så det hjalp kanskje å sende ham opp til slutt.Tenner på vei eller trøtt kanskje? Godt hun sovnet![]()
Søta på tur
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Det er veldig stasÅååå, så koselig med litt babykos!
Kjekt når strikketøy blir verdsatt. Også er det stas å strikke noe til de små også da!
Samme her. Våknet 2 ganger allerede. ... kan tenke meg hvordan natten blir allerede :-(Tann på vei opp iallfall, så det kan være en årsak. Hver gang jeg var oppe hos henne spurte hun etter pappa, så det hjalp kanskje å sende ham opp til slutt.Ikke greit når FEIL person kommer innom. Hehe..
Takk! Kortreist dessert.Er heldige å ha ripsbusker noen meter fra huset. De står ikke på vår eiendom, men vi har fått lov å plukke det vi vil ha.
![]()
God kveld til dere!
Sofasliting her.. Vesla sovna nettopp etter mye sutring, så nå skal jeg smøre meg noen rugsprø.
Luringen vår som var med å "plukke" rips til dessert i dag: Vis vedlegget 70617
Takk for det!Hun er så fin![]()
Takk.Det er veldig stas![]()
OG så herlig Jenny var på ripsplukk![]()
Takk du også :-D må rydde og vaske litt og![]()
Deilig å slappe av, hva broderer du? Flinka !
Anita ; hun går tur... så får satse på at hun ringer meg tilbake snart
Håper natta blir grei hos dere likevel.Samme her. Våknet 2 ganger allerede. ... kan tenke meg hvordan natten blir allerede :-(
Heldige dere er som kan ta litt rips da![]()
Hehe det er viktig å skryte av seg selv. Vi er jo for søren meg supermammaer hele gjengen her ♡♥Hehe glemte å skryte av at jeg har støvsugd mens ungene spiste kveldsmathahaha..
Jeg broderer en julekalender til samboers nevøbegynte rett etter at Leoh ble født, men rakk ikke å bli ferdig med den før jul..så da har den ligget i noen mnd før jeg tok det fram igjen
og nå SKAL jeg klare å få den ferdig
haha
TakkHåper natta blir grei hos dere likevel.Her har det vært stilt etter at papsen var oppe. Magic touch der, sikkert.
Ja, det er kjekt å kunne ta litt bær. I fjor laga vi ripssaft av det.
Helt normalt at de tester ut mor mer enn far (en mager trøst når det stormer som værst).Takk![]()
Ja de pappaene kan være.ganske så magiske. Aner ikke hva det er, men ungene prøver seg helt klart mye mer.på meg med tull. Jeg er streng, men det når ikke inn på samme måte. Urettferdig!
Åh det var fint sagt ♡Helt normalt at de tester ut mor mer enn far (en mager trøst når det stormer som værst).Som tanta mi sa her om dagen: det er DEG og de sterke båndene dere har, som barnet skal "løsrive" seg fra.