Tror de skal holde i noen måneder, ja. Er det ikke sukkerplater som skal "smelte" på kaketoppen da?Går sikkert fint å kjøpe noen i en smell!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jo jeg tror det er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror de skal holde i noen måneder, ja. Er det ikke sukkerplater som skal "smelte" på kaketoppen da?Går sikkert fint å kjøpe noen i en smell!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det er det hehe :-DHaha ja det er det som er så skummelt med å se bilder eller holde babyer![]()
Elsket fiskekaker.. send over til oss.. dere har jo så mye :-D :-DHallo
Vi koser oss på hytta. Hermine sov natta gjennom uten en lyd, men tok til gjengjeld dag kl 06.30...tidlig til henne å være!Da hun hørte noen gå på do kl 07.30 spratt hun opp og ropte "bestemor og bestefar e våken, hipp HURRRRA!"
Så lykkelig atte!
Svigermor har storproduksjon av fiskekaker idag og har laga 200 fiskekaker idag...dette et 3.runden denne uken så nå er fryseboksen full. Vi hjelper til som vi kan og spiser for harde livet![]()
![]()
Når Hermine våkner skal vi ta oss en tur på havet og fiske litt. Så blir det hjemmelagede fiskeboller i hvitsaus til middag![]()
Det skal fordeles mellom tre familier, så blir nok spist opp ganske fort vil jeg troGodt med hjemmelagde fiskekaker da200 var ganske mye
er det til hele slekta? Hehe..

Takk Anitamasse fint.
Men hvis noe koster f.eks 50 kr og å sende 150 er det jo kjipt ... noen triks på dette?evt kjøpe mer?
skal kjøpe herfra i august/september. . Da blir ungene glade
Og dine også Anita :-D :-D
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja det er det hehe :-D
Men min kusine som også har 2 tette sa til meg at man blir babysyk igjen og at man glemmer hvor hardt det er.
Og jeg skal ringe hun med en gang så hun kan minne meg på dette haha :-D
Niesen min elsker også Frost og hadde det på kaka si. Tror søsteren min kjøpte den på panduro eller noe. Kan høre om hva hun betalte når jeg snakker med hun etterpå? :-D :-DAner ikke..Derfor jeg spurte her om hva andre gjørmen tenker at 150kr er billig for et sånt bilde uansett.. koster nok en god del mer i Norge
men skal sjekke det ut
jeg får ikke bestilt noe enda jeg heller, siden det ikke er noen som vil gi meg penger
haha... Emira skulle vel ha alle bildene hun så av frost og tingeling
så lurer på om jeg skal ta et bilde av de fra frost oppå kaka, og bilder av tingeling og vennene hennes rundt kaken
![]()
Så fin M bleHei alle sammen. Ikke hatt tid til og lese igjennom alt her. Vaskemaskina røyk idag, den var 5 år gammel. Så måtte ut og kjøpe en ny. Fikk en til 8000kr for 7000krden har kjappe vaskepæ programmer på 20 og 30.min, så det er supert for meg
Har vaska hele kjelleren og skal ut og handle litt til tvstua i kjellern i morgen.
Mathea klipte seg helt likt som meg idagsnuppeluppen til mamma
Var på butikken før idag og når vi kom ut på parkeringsplassen etter handling sto det ei bittelita jente på 1 1/2 maks og ropte på mamma og pappamange folk sto og så på, men gjorde ingenting
folk som var over 50 og 60+hva er det med folk nå til dags? Spurte om noen visste hvem hu tilhørte og om de hadde sett hvor mammaen eller pappaen hennes var henn? Da svarte flere at de hadde sett dem inne i butikken og de mente at mammaen var gått på doen med de andre 2 større barna, så jeg leide den lille frøkna inn på butikken og bort til doen og da kom mammen og de andre barna akkurat ut derfra
Lille jenta begynte og gråte når hu så mammaen sin, stakkars. Hu var tydelig redd når hu gikk rundt for seg selv og ropte etter de ute. Eneste mammaen greide og si var"men hvor er pappa da? Hu var litt sjokkert, er jo ikke rart. Iallfall, det endte godt
Blei litt rørt på veien hjem i bilen og kom noen tårer. Tenk, så redd hu lille må ha vært!!!
Legger med bilde av Mathea
Vis vedlegget 70610
Ja det er en fordel :-DHaha ja man kan nok bli babysyk når det verste er glemtså like greit at jeg har sterilisert meg, for sa vet jeg at det ikke går naturlig uansett
haha
Vi har vasket bilen innvendig. Kun 2 uker siden sist og det så ut som et grisehus. Masse kliss og matrester haha. Må prøve å ta hver dag. . Ikke like flink til det :-D :-D
Khalid er på fotballtrening, ungene sovnet uten noe tull. Første gang på lenge for Mina sin del. Men hun var stuptrøtt
Nå skal jeg skifte på senga, sette på maskinen, vaske opp å slappe av i sofaen. Hva gjør dere da jenter? :-D :-D :-D
Hei alle sammen. Ikke hatt tid til og lese igjennom alt her. Vaskemaskina røyk idag, den var 5 år gammel. Så måtte ut og kjøpe en ny. Fikk en til 8000kr for 7000krden har kjappe vaskepæ programmer på 20 og 30.min, så det er supert for meg
Har vaska hele kjelleren og skal ut og handle litt til tvstua i kjellern i morgen.
Var på butikken før idag og når vi kom ut på parkeringsplassen etter handling sto det ei bittelita jente på 1 1/2 maks og ropte på mamma og pappamange folk sto og så på, men gjorde ingenting
folk som var over 50 og 60+hva er det med folk nå til dags? Spurte om noen visste hvem hu tilhørte og om de hadde sett hvor mammaen eller pappaen hennes var henn? Da svarte flere at de hadde sett dem inne i butikken og de mente at mammaen var gått på doen med de andre 2 større barna, så jeg leide den lille frøkna inn på butikken og bort til doen og da kom mammen og de andre barna akkurat ut derfra
Lille jenta begynte og gråte når hu så mammaen sin, stakkars. Hu var tydelig redd når hu gikk rundt for seg selv og ropte etter de ute. Eneste mammaen greide og si var"men hvor er pappa da? Hu var litt sjokkert, er jo ikke rart. Iallfall, det endte godt
Blei litt rørt på veien hjem i bilen og kom noen tårer. Tenk, så redd hu lille må ha vært!!!
Vis vedlegget 70610
Niesen min elsker også Frost og hadde det på kaka si. Tror søsteren min kjøpte den på panduro eller noe. Kan høre om hva hun betalte når jeg snakker med hun etterpå? :-D :-D
Så fin Mathea blei på håret!! Det er så tøft med lugg.Hei alle sammen. Ikke hatt tid til og lese igjennom alt her. Vaskemaskina røyk idag, den var 5 år gammel. Så måtte ut og kjøpe en ny. Fikk en til 8000kr for 7000krden har kjappe vaskepæ programmer på 20 og 30.min, så det er supert for meg
Vis vedlegget 70610
Så flink du/dere er!Vi har vasket bilen innvendig. Kun 2 uker siden sist og det så ut som et grisehus. Masse kliss og matrester haha. Må prøve å ta hver dag. . Ikke like flink til det :-D :-D
Khalid er på fotballtrening, ungene sovnet uten noe tull. Første gang på lenge for Mina sin del. Men hun var stuptrøtt
Nå skal jeg skifte på senga, sette på maskinen, vaske opp å slappe av i sofaen. Hva gjør dere da jenter? :-D :-D :-D
Så bra du hjalp jenta!Hei alle sammen. Ikke hatt tid til og lese igjennom alt her. Vaskemaskina røyk idag, den var 5 år gammel. Så måtte ut og kjøpe en ny. Fikk en til 8000kr for 7000krden har kjappe vaskepæ programmer på 20 og 30.min, så det er supert for meg
Vis vedlegget 70610