30 days shred

Da har jeg startet opp, dag 1 fullført og jeg synes dette var utrolig slitsomt :p Har ikke trent så mye det siste året så er relativt dårlig form, men håper dette hjelper på :)
 
Dag 2 fullført, veldig slitomt da ungen skrek så mye. Var på 6 ukers i dag og hun har fått påvist kolikk, ikke verste sorten, men det er ille nok som det er. Men fikk fullført treningen i dag og håper å få gjort det framover. Skal bli alene med ungen i noen dager så spørs hvor mye tid man skal få. Var stiv i dag etter treningen i går og kjente det på økten i dag å. Godt å få gjort det :)
 
Så flink du er :D også med kolikk i hus a gitt ;)
Jeg brukte vel 2 og 3 Kg på hver:D
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Blir litt amputert ja, men det viktigste er at du fullfører :D Flink:)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
har ikke trent på en uke pga at jeg ikke har hatt tid i forhold til at ungen har kolikk, vært en del på behandling og at hun krever mye av meg. Men i dag fikk jeg kommet i gang igjen :)
 
Jeg er i dag ferdig med dag 8 på level 1.
Puhh.. Tror nok at jeg må ha noen dager ekstra på level 1, da jeg enda ikke helt klarer å fullføre øvelsene uten noen pauser. Men merker bedring.

Har nesten kuttet ut Jumping Jack da jeg har fått litt vondt i knær. Tar fortsatt armbevegelsene og så småjogger jeg istede for å hoppe.
 
Back
Topp