Dessverre ingen synlig forskjell, men kjenner meg mye sterkere i kjernemuskulaturen, og så gikk jo øvelsene lettere på slutten![]()
Men da hjelper det jo, da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dessverre ingen synlig forskjell, men kjenner meg mye sterkere i kjernemuskulaturen, og så gikk jo øvelsene lettere på slutten![]()
Det spørs hva du klarerpå noen av øvelsene måtte jeg bruke 1 kg mens på noen kunne jeg gå opp å bruke 3 kg. Så det spørs helt
jeg bytta mellom 1, 2 og 3 kilo
![]()
Jeg ga oppEr det ingen som trener lengre?![]()
sikkert like greit å trene sånn jaJeg ga oppikke noe for meg ! Satser på løping og trening på senter isteden
Hehe har ikke nok vilje styrkesikkert like greit å trene sånn jaholdt på å gi opp noen ganger jeg å
![]()
Jeg har 7 dager igjenhavna i feriemodus
Skal fullføre da!!
![]()
hehe, er nå bra gjort å jogge å treningssenter daHehe har ikke nok vilje styrke![]()
Ja det er santhehe, er nå bra gjort å jogge å treningssenter daJogging har jeg absolutt ikke kondis til selvom jeg gjerne vil jogge for er jo veldig bra trening, og treningssenter har jeg ikke "tid" til eller helt selvtilliten å gå når alle andre ser så bra ut og er topptrente
hehehe