Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir snart bedre!Dag 3, stiv og støl.![]()
Nå ble jeg også gira! Andre gravide som har prøvd? Eller Bør jeg vente til etter fødsel?
FINITO!!!!![]()
D blir bedre dag 4![]()
Takk for svar! Trener I form av at jeg går tur hver dag, men skal sjekke linken din. Er 13 uker på vei.Skader ikke å prøve. Hvor langt er du på vei? Har du pleid å trene noe i svangerskapet? Bare pass på å gjør øvelsene korrekt og kontrollert heller enn å holde samme tempo som de gjør i filmen, og ta små pauser om pulsen blir for høy eller om du syns du blir for varm. Lytt til kroppen, ikke gjør noe som gjør vondt. Om du bare klarer noe av filmen, så er alt av mosjon bedre enn ingenting.
Alternativt finnes det massevis av filmer med trening for gravide som du kan prøve.
https://www.youtube.com/results?search_query=pregnancy workout
Er i en god dur da, føler jeg.Kler på meg trimklærne med en gang jeg står opp om morgenen, så er det gjort.
![]()
I dag testet jeg ut 6 week six-pack level one. Ikke for å skremme noen, men for meg tror jeg ikke det er noe i det hele tatt. Utrolig "rotete" program, og det gikk så fort at jeg rakk så vidt komme inn i én øvelse før de startet på neste. Nå er det kanskje min koordinasjon som er problemet, ikke vet jeg. Prøver fire ganger til denne uken, og hvis jeg fortsatt ikke klarer å komme inn i øvelsene vil jeg heller bruke 30 day shred øvelsene fire-fem ganger i uken.
I dag testet jeg ut 6 week six-pack level one. Ikke for å skremme noen, men for meg tror jeg ikke det er noe i det hele tatt. Utrolig "rotete" program, og det gikk så fort at jeg rakk så vidt komme inn i én øvelse før de startet på neste. Nå er det kanskje min koordinasjon som er problemet, ikke vet jeg. Prøver fire ganger til denne uken, og hvis jeg fortsatt ikke klarer å komme inn i øvelsene vil jeg heller bruke 30 day shred øvelsene fire-fem ganger i uken.
Helt enig! Blir for ensformig i lengden med samme program om og om igjen. Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter med å henge med i øvelsene i 6 weeks six-packJa jeg testa det ut på søndag, og da var det absolutt ikke noe for meg i det hele tatt, men prøvde en gang til i dag og det gikk litt bedre, men fremdeles ikke så bra at jeg tror at det kommer til å gjøre noe nytte, tar så lang tid før jeg kommer meg fra en øvelse til nesteskal prøve et par ganger til jeg også, men hvis det ikke går blir det et par tre stk med 30 days i uken og et par med pilates
Blir veldig ensformig og kjedelig hvis jeg skal bruke 30 days hele tiden føler jeg, da blir jeg fort lei og da er ikke trening gøy lengre
![]()
Det spørs hva du klarerHvor tunge skal manualene være? Lurer på å begynne med dette snart...
Dessverre ingen synlig forskjell, men kjenner meg mye sterkere i kjernemuskulaturen, og så gikk jo øvelsene lettere på sluttenImponerende!
Merker du mye forskjell?