30 day shred!

Dagens ferdig :-) bare 3 igjen til man kan ta et par dager pause fra trening :)

Så bra!! Syns d er så fint at man kan scanne matvarer jeg. Gjør d så mye lettere! :D

Men hvordan gjør du d når du spiser mat ute?

Godt jobba!!!
Er ikke så nøye;)
Finner bare sånn ca hva jeg har spist og legger inn..

Da er dag 2 på level 3 unnagjort. Fulgte opp treninga med en 4 km gåtur med vogna. Forsøkte å jogge litt med den. D går, men er tungt, så må jogge litt uten barn først :)

Dagens ferdig og man begynner endelig å se en ende på dette, deilig skal det bli :p

Hurra! Så flink du er :) jeg skulle inn og heie her jeg, i stede forsvant jeg fra forumet en periode :p får heie deg i mål :) hvordan syns du det har gått forresten?

Tusen takk! Så du har vært borte, hva har du gjort da?

Syns d går bra. Men måtte stanse etter dag 13. Da var knærne mine, og senene under knærne, ødelagt. Slet med å gå vanlig, å gå trapp var nesten umulig.

Hadde ca en ukes pause og så starta jeg på med dag 14. Kutta ut jumping jacks, gjør den litt annerledes uten hoppinga, da går d.

D har vært hardt, og tidvis har jeg hatt lyst til å gi opp! Men så har jeg fortsatt da, og nå kan jeg liksom ikke gi opp heller. Er jo snart i mål :p

Gjorde dagens i dag morges, men har vært fullt kjør i hele dag så har ikke hatt tid til å oppdatere før nå :p bare 1 dag igjen :D Gu så deilig det skal bli å være ferdig :D

Oi, jeg svarte visst på forrige innlegg i stedet for å lage nytt innlegg:-) Jeg skylder på at "treningståka":-)

Dette er virkelig ikke noe for meg altså ! Skulle tatt dag 10 i går, brukt nesten 2 uker til nå :P blir aldri noe ordentlig effekt når jeg ikke klarer hver dag

Gjorde dagens i dag morges, men har vært fullt kjør i hele dag så har ikke hatt tid til å oppdatere før nå :p bare 1 dag igjen :D Gu så deilig det skal bli å være ferdig :D
Dag 26 gjennomført!!

Dere er kjempeflinke!!!

Skulle egentlig tatt dag 24 idag, men venstre kne (muskulatur/sener under) holder på å vrange seg til skikkelig.

Har derfor ikke trent idag. Kommer nok ikke til å gjøre d i morgen heller. Så får jeg se om d går over.

Back
Topp