30 day shred!

Ferdig med dag 19! Herlig å få tatt det såpass tidlig. Overtalte mannen til at jeg lager middag etter at Tuva er i seng. Blir litt senere middag enn vi er vant med i ukedagene, men jeg liker best å trene før middagen.

Ferdig med dag 19! Herlig å få tatt det såpass tidlig. Overtalte mannen til at jeg lager middag etter at Tuva er i seng. Blir litt senere middag enn vi er vant med i ukedagene, men jeg liker best å trene før middagen.

Jeg har trent dag 15 nå! Godt når d er gjort. Kneet mitt takler ikke jumping jacks så må gjøre en litt anna versjon av den.

Jeg liker også å trene før middag. Rekene vi skulle ha er dårlige så mannen lager grillpølse til eldste, jeg lager meg egg og bacon etterpå :D

Første dag på level 3 :p Fant ikke videoen på youtube, så måtte finne den et annet sted :p Men herregud jeg hater level 3! vil tilbake til level 2 :p plutselig var det mye hopping igjen synes jeg :p

Første dag på level 3 :p Fant ikke videoen på youtube, så måtte finne den et annet sted :p Men herregud jeg hater level 3! vil tilbake til level 2 :p plutselig var det mye hopping igjen synes jeg :p
Å, nei! Og jeg som gledet meg til å bli ferdig med "teite" level 2. Men ante meg jo at level 3 er enda verre:-(

Dag 2 på level 3 er nå ferdig, og hater det levelet mer enn jeg hata det i går :p Lover ikke bra dette her :p men ikke lenge igjen nå, spent på resultater, hvis det er noen :p hehe

Å, nei! Og jeg som gledet meg til å bli ferdig med "teite" level 2. Men ante meg jo at level 3 er enda verre:-(
Dag 2 på level 3 er nå ferdig, og hater det levelet mer enn jeg hata det i går :p Lover ikke bra dette her :p men ikke lenge igjen nå, spent på resultater, hvis det er noen :p hehe

Godt gjort!! MEN, jeg har såååå lyst til å gi opp! Skal ta dag 16 idag..

Skjønner deg veldig godt, men prøv å holde ut litt til. Du må jo starte på level 3 så du kan kjenne hvor mye du hater det du også:-)

Hehehe, godt poeng! :p 5 dager igjen med level 2 nå, så level 3.

Vurderer å trene to ganger idag, da blir d vel både dag 16 og dag 17 da vel? ;)

Godt gjort!! MEN, jeg har såååå lyst til å gi opp! Skal ta dag 16 idag..
Har hatt lyst å gi opp noen ganger jeg å, men ikke gi deg! :D Bare komme deg over kneiken så går det bra :)

Dag 16 ble tatt i dag tidlig. Tungt, men godt å komme igjennom d. Jeg svetter som en raring jeg altså. Så mye at d drypper av meg altså :o

Skal se om jeg får kjørt igjennom d en gang til idag. Hadde vært greit å bli ferdig til dåpen, sånn at jeg slipper å holde på med dette dagen før og samme dag som dåpen.

Dag 16 ble tatt i dag tidlig. Tungt, men godt å komme igjennom d. Jeg svetter som en raring jeg altså. Så mye at d drypper av meg altså :eek:

Skal se om jeg får kjørt igjennom d en gang til idag. Hadde vært greit å bli ferdig til dåpen, sånn at jeg slipper å holde på med dette dagen før og samme dag som dåpen.

Alltid like godt når det er overstått :) Stå på, dette klarer du så fint som bare det :D

Oops, glemte nesten å oppdatere, men dag 20 er gjennomført, og det vil si at kjipe level 2 er over! Så er det vel bare å svette videre til et enda kjipere level 3 i morgen. Ahh, gleder meg til hele greia er over, men hva gjør jeg da??? Kan jo ikke gi meg helt med å trene nå når jeg er så godt i gang.

Back
Topp