Malin0991
Glad i forumet
FlinkaFerdig med dag 18. Bare to dager igjen på level 2!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FlinkaFerdig med dag 18. Bare to dager igjen på level 2!
Skulle tatt dag 5 i går, men fikk ikke gjort detjeg suger
Ferdig med dag 20tok den i dag morges men har ikke hatt tid å oppdatere
Level 3 i morgen
Lurer på hvordan det går
bare 10 dager igjen
![]()
Var nok veldig lurt å ta det rolig en periodeJa, d hjalp med en lengre pause! Var litt lenger pause enn jeg tenkte, men begge knærne og leggene var så vonde, så måtte ha en pause.
Var nok veldig lurt å ta det rolig en periode![]()
Ferdig med dag 19! Herlig å få tatt det såpass tidlig. Overtalte mannen til at jeg lager middag etter at Tuva er i seng. Blir litt senere middag enn vi er vant med i ukedagene, men jeg liker best å trene før middagen.
Å, nei! Og jeg som gledet meg til å bli ferdig med "teite" level 2. Men ante meg jo at level 3 er enda verre:-(Første dag på level 3Fant ikke videoen på youtube, så måtte finne den et annet sted
Men herregud jeg hater level 3! vil tilbake til level 2
plutselig var det mye hopping igjen synes jeg
![]()
Første dag på level 3Fant ikke videoen på youtube, så måtte finne den et annet sted
Men herregud jeg hater level 3! vil tilbake til level 2
plutselig var det mye hopping igjen synes jeg
![]()
Å, nei! Og jeg som gledet meg til å bli ferdig med "teite" level 2. Men ante meg jo at level 3 er enda verre:-(
Dag 2 på level 3 er nå ferdig, og hater det levelet mer enn jeg hata det i gårLover ikke bra dette her
men ikke lenge igjen nå, spent på resultater, hvis det er noen
hehe
Skjønner deg veldig godt, men prøv å holde ut litt til. Du må jo starte på level 3 så du kan kjenne hvor mye du hater det du ogsåGodt gjort!! MEN, jeg har såååå lyst til å gi opp! Skal ta dag 16 idag..
Skjønner deg veldig godt, men prøv å holde ut litt til. Du må jo starte på level 3 så du kan kjenne hvor mye du hater det du også![]()
Har hatt lyst å gi opp noen ganger jeg å, men ikke gi deg!Godt gjort!! MEN, jeg har såååå lyst til å gi opp! Skal ta dag 16 idag..
Har hatt lyst å gi opp noen ganger jeg å, men ikke gi deg!Bare komme deg over kneiken så går det bra
![]()
Dag 16 ble tatt i dag tidlig. Tungt, men godt å komme igjennom d. Jeg svetter som en raring jeg altså. Så mye at d drypper av meg altså
Skal se om jeg får kjørt igjennom d en gang til idag. Hadde vært greit å bli ferdig til dåpen, sånn at jeg slipper å holde på med dette dagen før og samme dag som dåpen.