Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dag 14 gjennomført! Satt langt inne i dag, for vi fikk besøk, så jeg fikk ikke begynt før etter kl.21. Liker ikke å trene så sent, for sliter gjerne med å få sove da. Men deilig å ha gjennomført, og i morgen er jeg halvveis!!![]()
Dag 17 overstått og bare 3 dager igjen av level 2merker jeg gleder meg til dette er over
Ankelen er fremdeles helt hoven og megavond, men bytta sko under treningen idag å det var en liten bedring heldigvis
![]()
Er vi på samme dag, da??Så bra at du fikk trent da!! Har planer om å starte på igjen idag!
Er vi på samme dag, da??
Ok, jeg skal ta nr. 15 i dag. Kom treningslyst og treng deg på, her skal du motstand finne...Jeg tar dag 14 idag.
Ok, jeg skal ta nr. 15 i dag. Kom treningslyst og treng deg på, her skal du motstand finne...![]()
Prøver på detPass godt på ankelen din da!![]()
Skal VIRKELIG være resultater hvis det skal komme bilder fra denne kanten i hvert fallKommer det før og etter bilder for å motivere oss andre eller?![]()
Skal VIRKELIG være resultater hvis det skal komme bilder fra denne kanten i hvert fallEr halvveis i dag, og ser foreløpig skuffende lite endring, men satser på at det kommer!
Jeg må vente med dag 4 til i morgenhar så vondt
Hvordan gikk det i går? Fikk du startet igjen?Blir nok sent for meg og, for etter at eldste har lagt seg skal jeg på senteret å handle til dåpen.
Veldig langtHvor langt er du ?
Åja då må hu være ganske fit
Haha...søtingerD tror jeg ogog hun følger Natalie i øvelsene
![]()
Haha...søtingerer vel ikke super fit
![]()
Hvordan gikk det i går? Fikk du startet igjen?![]()