30 day shred!

Dag 17 overstått og bare 3 dager igjen av level 2 :p merker jeg gleder meg til dette er over :p Ankelen er fremdeles helt hoven og megavond, men bytta sko under treningen idag å det var en liten bedring heldigvis :)

Dag 14 gjennomført! Satt langt inne i dag, for vi fikk besøk, så jeg fikk ikke begynt før etter kl.21. Liker ikke å trene så sent, for sliter gjerne med å få sove da. Men deilig å ha gjennomført, og i morgen er jeg halvveis!! :-)

Så bra at du fikk trent da!! Har planer om å starte på igjen idag!

Dag 17 overstått og bare 3 dager igjen av level 2 :p merker jeg gleder meg til dette er over :p Ankelen er fremdeles helt hoven og megavond, men bytta sko under treningen idag å det var en liten bedring heldigvis :)

Pass godt på ankelen din da! :)

Pass godt på ankelen din da! :)
Prøver på det :p burde kanskje ta en hviledag, men er så nærmt slutten nå at jeg vil liksom ikke stoppe opp :p heheh.. Skal heller ta en hviledag hvis det blir så vondt at jeg ikke klarer å komme meg gjennom treningen :)

Skal VIRKELIG være resultater hvis det skal komme bilder fra denne kanten i hvert fall:-) Er halvveis i dag, og ser foreløpig skuffende lite endring, men satser på at det kommer!

Etter 13 dager kunne vi de enkelte endringer, så spent hvordan d blir til slutt.

Blir nok sent for meg og, for etter at eldste har lagt seg skal jeg på senteret å handle til dåpen.
Hvordan gikk det i går? Fikk du startet igjen? :-)

Back
Topp