Det er de samme øvelsene man skal gjøre i 10 dager på level 1? Har jeg forstått det rett? Også fortsetter det videre?
D stemmer! Så er d 10 dager med level 2 og 10 dager med level 3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er de samme øvelsene man skal gjøre i 10 dager på level 1? Har jeg forstått det rett? Også fortsetter det videre?
Takkmen et spm til, hva gjør dere med kosten?
Har ikkje endra kosten så mye utenom at jeg spiser mer grønnsaker å proteiner å kutta ut sjokolade te bare på lørdagskvelden, men den me sjokolade er ikkje lett assåTakkmen et spm til, hva gjør dere med kosten?
Bra jobba! Lykke til med level 2Da er dag 10 på level 1 gjort, og jeg er offisielt FERDIG med level 1!!
Bare 20 dager igjen![]()
Har dessverre ikke gjort så mye endringer der. Venter til neste uke når alle dåpskakene er fortærtTakkmen et spm til, hva gjør dere med kosten?
Tusen takk!Bra jobba! Lykke til med level 2![]()
Så flinke dere er![]()
Gratulerer! Så flink du erDa er dag 10 på level 1 gjort, og jeg er offisielt FERDIG med level 1!!
Bare 20 dager igjen![]()
Takk! Si ifra om du vil være med.
Bra jobba, og lykke til med level 2! Håper ikke det er alt for hardt!Då er man ferdig med dag 10 og siste dag på level 1 :-D gleder meg til ny treningsøkt i morgenmen sier vel kanskje ikkje det etter jeg har gjennomført 2eren
![]()
Nja...har nok med 30 fat squat challenge og 30 day ab challenge
pluss at jeg prøver å sykle meg en tur foran tvn hver kveld
![]()
Då er man ferdig med dag 10 og siste dag på level 1 :-D gleder meg til ny treningsøkt i morgenmen sier vel kanskje ikkje det etter jeg har gjennomført 2eren
![]()
Gratulerer. Lykke til med level 2Då er man ferdig med dag 10 og siste dag på level 1 :-D gleder meg til ny treningsøkt i morgenmen sier vel kanskje ikkje det etter jeg har gjennomført 2eren
![]()
Hurra flinke duDa er dag 10 på level 1 gjort, og jeg er offisielt FERDIG med level 1!!
Bare 20 dager igjen![]()