Ja det må dereYeeii, spennende
Vi skal heie på deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må dereYeeii, spennende
Vi skal heie på deg!
Vel, det eneste jeg merker er at øvelsene går litt lettere. Men ser dessverre ingen endringer på kroppen enda. Det kan man kanskje ikke forvente heller etter bare så kort tid, og har heller ikke vært noe flink med kostholdet etter at jeg begynte..Herregud så flinke dere er, får dere bra resultater ?
Vel, det eneste jeg merker er at øvelsene går litt lettere. Men ser dessverre ingen endringer på kroppen enda. Det kan man kanskje ikke forvente heller etter bare så kort tid, og har heller ikke vært noe flink med kostholdet etter at jeg begynte..
Men det BØR gi noen resultater etter hvert, ellers forsvinner fort motivasjonen min i hvert fall!
Dag 9 ferdig! Bare en dag igjen av level 1 også er det over på level 2Gleder meg
![]()
Flinka!! Har dag 10 idag. D blir nok ikveldVeldig spent på hva level 2 bringer
![]()
Ja du må oppdatere grundig i morgen kveld hva jeg har i vente på level 2hehe
![]()
Jeg tror jeg skal begynne med dette i kveld. Virker spennende, men intenst. Hvor lenge etter fødselen begynte dere? Litt over 10 uker siden fødsel her. Blir det for tidlig?
Jeg tror jeg skal begynne med dette i kveld. Virker spennende, men intenst. Hvor lenge etter fødselen begynte dere? Litt over 10 uker siden fødsel her. Blir det for tidlig?
Takk. Fikk lillesnupp til å sove før de andre kom hjem fra sfo, så da har jeg gjennomført dag 1Og vi støtter deg![]()
Har ikkje tatt noen pausedager å jeg klarte nesten ikke sette meg ned på do uten at det gjorde altfor vondtTar dere ingen pausedager selv om dere blir støle? Bruker dere vekter?
Vekter eller eventuelt flasker me vann og yogamatte eller noe, jeg bruker puslematten til lillegutt siden jeg ikke orker lete etter yogamatten på loftetIkke sjekket videoene, men hva trenger en av utstyr???![]()
Takk. Fikk lillesnupp til å sove før de andre kom hjem fra sfo, så da har jeg gjennomført dag 1stolt nå, men gruer meg til i morgen, siden jeg dirrer i kroppen..
Tar dere ingen pausedager selv om dere blir støle? Bruker dere vekter?
Ikke sjekket videoene, men hva trenger en av utstyr???![]()