30 day shred!

Dag 7 gjennomført, meget motvillig midt oppi dåpsforberedelser (søndag) og en skrikende baby som hadde vondt i magen og ikke ville sove. Men det er på slike dager en er ekstra stolt når en ikke hopper over treninga, men biter tenna sammen og fullfører:-)

Herregud så flinke dere er, får dere bra resultater ?
Vel, det eneste jeg merker er at øvelsene går litt lettere. Men ser dessverre ingen endringer på kroppen enda. Det kan man kanskje ikke forvente heller etter bare så kort tid, og har heller ikke vært noe flink med kostholdet etter at jeg begynte..
Men det BØR gi noen resultater etter hvert, ellers forsvinner fort motivasjonen min i hvert fall!

Vel, det eneste jeg merker er at øvelsene går litt lettere. Men ser dessverre ingen endringer på kroppen enda. Det kan man kanskje ikke forvente heller etter bare så kort tid, og har heller ikke vært noe flink med kostholdet etter at jeg begynte..
Men det BØR gi noen resultater etter hvert, ellers forsvinner fort motivasjonen min i hvert fall!

Merker øvelsene går bedre, men merker på kroppen at jeg har aktivisert muskler som har vært i ro lenge. Merker også mer av biceps og triceps. Kan ane at rumpa er bittelitt fastere.

Mengden fett er likevel uendret enn så lenge. Virker d som ihvertfall. Dag 9 ferdig her. "Bare" 21 dager igjen ;)

Dag 9 ferdig! Bare en dag igjen av level 1 også er det over på level 2 :D Gleder meg :D

Flinka!! Har dag 10 idag. D blir nok ikveld :) Veldig spent på hva level 2 bringer :p

Ja du må oppdatere grundig i morgen kveld hva jeg har i vente på level 2 ;) hehe :p

Jeg tror jeg skal begynne med dette i kveld. Virker spennende, men intenst. Hvor lenge etter fødselen begynte dere? Litt over 10 uker siden fødsel her. Blir det for tidlig?

Jeg tror jeg skal begynne med dette i kveld. Virker spennende, men intenst. Hvor lenge etter fødselen begynte dere? Litt over 10 uker siden fødsel her. Blir det for tidlig?

13 uker siden fødselen her og jeg et kommet til dag 10 idag :)

DVD jeg startet etter 11 uker. Kunne startet før og.

Og vi støtter deg :)
Takk. Fikk lillesnupp til å sove før de andre kom hjem fra sfo, så da har jeg gjennomført dag 1 :p stolt nå, men gruer meg til i morgen, siden jeg dirrer i kroppen..

Tar dere ingen pausedager selv om dere blir støle? Bruker dere vekter?

Har ikkje tatt noen pausedager å jeg klarte nesten ikke sette meg ned på do uten at det gjorde altfor vondt :-P var helt forferdelig, men det ga seg etter 3-4 dager :-) så stølheten går over :)
Bruker vekter ja :) bytter mellom 1kg 2kg og 3 kg. Spørs hvilken øvelse det er :) men er fullt mulig å bruke flasker med vann eller noe hvis man ikkje har vekter :-)

Ikke sjekket videoene, men hva trenger en av utstyr??? :-)

Ikke sjekket videoene, men hva trenger en av utstyr??? :-)
Vekter eller eventuelt flasker me vann og yogamatte eller noe, jeg bruker puslematten til lillegutt siden jeg ikke orker lete etter yogamatten på loftet :-P

Takk. Fikk lillesnupp til å sove før de andre kom hjem fra sfo, så da har jeg gjennomført dag 1 :p stolt nå, men gruer meg til i morgen, siden jeg dirrer i kroppen..

Kjempebra!! Godt jobba! Blir litt støl, men d blir mer støl dag 3 :p Og så snur d ;)

Ingen hviledager, bruker manualer. Jeg bruker bare stengene på håndmanualene, men enkelte øvelser burde jeg ha tyngre vekter på. I starten brukte jeg ikke stengene på alt, ble for tungt.

Back
Topp