30 day shred!

Hahaha! Når da?

Kom igjen nå! Du har kommet halvveis i level 1, d går bra.

Den sidelunge øvelsen er jeg grønn på. Jeg føler ikke jeg klarer å utføre den riktig, så har konsentrert meg om bena der. Idag gjorde jeg den med vekter igjen, mannen så på for å hjelpe meg, så nå tror jeg at jeg har sen inne :p
På den øvelsen der man står med en fot foran den andre og tar knebøy mens man løfter vektene. Etter at Jillian har vist hvordan Nathalie gjør det og går bort til Anita blir Nathalie plutselig bare stående og løfte vektene uten å ta knebøy:-)

Herregud så flinke dere er, får dere bra resultater ?

Kondisen min er blitt bedre allerede etter bare en uke å magen er blitt litt mindre og strammere ser det ut som :) så allerede nå ser det ut som det gir resultater å da blir man bare enda mer motivert :D

Kan man kombinere med løpig da ?

Tror ikke det skal være et problem å kombinere med løping :) Kan jo være man får enda bedre resultater da ;)

Da var man ferdig med dagens trening og solen skinner ute så dette må jo bare bli en fin dag :D
Håper dere får en toppers dag i dag damer :D

Hva er 30 day shred om jeg kan spørre? :)

Treningsprogram med 3 leveler, som er laget av av Jillian Michaels, skal visst gi gode reultater etter 30 dager :) man trener 10 dager på level 1 ti på level 2 og ti på level 3 :)

På den øvelsen der man står med en fot foran den andre og tar knebøy mens man løfter vektene. Etter at Jillian har vist hvordan Nathalie gjør det og går bort til Anita blir Nathalie plutselig bare stående og løfte vektene uten å ta knebøy:-)

JA! Jeg la merke til d i går!! Og hun går nesten aldri dypt nok ned.. Så teit hun er :p

Back
Topp